Život kod kuće kroz objektiv Eni Libovic

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 06.Feb.2023, 16:54

Život kod kuće kroz objektiv Eni Libovic

Eni Libovic, najpoznatija fotografkinja današnjice, uskoro će stupiti u ulogu IKEA Artist in Residence, i za nekoliko nedelja započeti rad na seriji fotografija koje će prikazati život običnih ljudi u njihovim domovima. Saradnja je deo tradicionalnog, godišnjeg IKEA Izveštaja o životu kod kuće, koji je sproveden u 37 zemalja, uključujući i Srbiju. Tokom istraživanja intervjuisano je preko 37.000 ljudi, a rezultati otkrivaju šta dom znači ljudima širom sveta. >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Uvidi će poslužiti kao inspiracija poznatoj fotografkinji da svojim objektivom zabeleži život ljudi kod kuće – baš onakvim kakav jeste.

Libovic je poznata po svom umeću da zabeleži privatne momente života mnogih poznatih ličnosti i njihove najintimnije trenutke, a njen rad prodire u dubine univerzalnog ljudskog iskustva, što je čini idealnom saradnicom na IKEA projektu o životu kod kuće.

Dom je oduvek bio važan deo mog posla.“, objašnjava Libovic. „Od samog početka svoje karijere sam fotografisala ljude u njihovim domovima. To je način da se osoba razume i upozna. Savet koji dajem mladim fotografima jeste da fotografišu svoje porodice. To je jedan od najboljih načina da počnu. Uzbuđena sam što ću biti partner sa IKEA u 2023. godini.“, zaključila je Libovic.

IKEA Izveštaj o životu kod kuće (Life at Home Report) je najobimniji izveštaj te vrste na svetu. Svake godine daje jedinstvenu sliku o tome kako ljudi žive i kako se osećaju u datom trenutku. Kada je reč o Srbiji, Izveštaj je otkrio da skoro 2/3 građana najvše brinu finansije domaćinstava, nacionana ekonomija i lični standard u uslovima trenutne krize troškova života.

Istraživanje je pokazalo da 59 odsto ispitanika u Srbiji smatra da njihov dom adekvatno odražava njihovu ličnost. Govoreći o elementima koji doprinose da njihov dom bude odraz njihovih ličnosti, skoro polovina ispitanika (47 odsto) istakla je značaj prostora za lične potrebe i interesovanja.

Kao najveću frustraciju, kako je pokazalo istraživanje, građani Srbije ističu nered i različito razumevanje ukućana šta je „nered“ kao i previše stvari koje nemaju svoje mesto u domu.

O tome koliko je dom mesto sigurnosti pokazuje i nalaz istraživanja da se 22 odsto ljudi u protekloj godini pretvaralo da ima planove jer je želelo da ostane kod kuće – što je jako blizu globalnom proseku od 23 odsto. A samo 4% stanovnika Srbije brine o tome šta drugi misle o njihovom životu u vlastitom domu.

Kada su u pitanju globalni rezultati zanimljivo je istaći da su biljke, a posebno kućni ljubimci, sve važniji „članovi” domaćinstava (13 odsto ispitanika je „razgovaralo” i sa svojim sobnim biljkama). Sve u svemu, oko 4 od 10 ljudi se oseća bolje u vezi sa svojim domom u odnosu na ovo vreme prošle godine.

Ceo IKEA izveštaj o životu kod kuće dostupan je na linku: www.ikea.com/rs/sr/life-at-home

Ingka Grupa • Ingka Grupa (Ingka Holding BV i subjekti pod njenim nadzorom) jedna je od 12 različitih grupa tvrtki koje posjeduju i upravljaju IKEA maloprodajom temeljem franšiznih ugovora s Inter IKEA Systems BV. Ingka Grupa ima tri poslovna područja: IKEA Retail, Ingka Investments i Ingka Centri. Ingka Grupa strateški je partner u franšiznom sustavu IKEA te upravlja s 392 IKEA robne kuće te 73 trgovine i IKEA Studija za paniranje u 32 zemlje. IKEA robne kuće i trgovine imale su 657 milijuna posjeta tijekom fiskalne godine 2021 (1. rujna 2020. – 31. kolovoza 2021.), stranica www.IKEA.com imala je 4,6 milijardi posjeta, a IKEA aplikacija 368 milijuna otvaranja. Ingka Grupa posluje u skladu s IKEA vizijom – stvoriti bolji svakodnevni život za što više ljudi nudeći široku paletu dobro dizajniranih, funkcionalnih proizvoda za opremanje domova, po cijenama tako niskim da si ih može priuštiti najširi krug ljudi.
Pogledaj vesti o: IKEA Beograd

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.