
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 19.Jun.2025, 16:40
Kako da nam dom postane izvor sreće? IKEA Izveštaj o životu kod kuće istražuje jednostavna rešenja za više uživanja u svakodnevici
Najnoviji IKEA Izveštaj o životu kod kuće bavi se tim pitanjem i pokazuje kako, čak i u neizvesnim vremenima, male i jednostavne promene mogu da unesu više radosti u svakodnevicu.
Već jedanaestu godinu zaredom, IKEA sprovodi sveobuhvatno istraživanje o tome kako ljudi žive i šta ih zaista čini srećnim kod kuće. Prošlogodišnji izveštaj izdvojio je osam ključnih potreba za kvalitetniji život u domu: od želje za kontrolom nad sopstvenim prostorom, preko >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << osećaja sigurnosti i udobnosti koje dom pruža, međusobne brige i pripadnosti, do ličnog uspeha, težnji i onih malih, svakodnevnih trenutaka koji nas ispunjavaju.
Ovogodišnji rezultati, koji se oslanjaju na razgovore sa više od 38.000 ljudi iz 39 zemalja, otkrivaju da mnogi i dalje svakodnevno tragaju za odgovorom na pitanje kako da pronađu više radosti u svom domu. Međutim, sreća se često krije u malim stvarima: u trenucima koje posvetimo sebi, prijatnoj atmosferi u našem domu i vremenu koje provodimo u igri i opuštanju.
„Za dve trećine ljudi širom sveta, dom je izvor zadovoljstva“, kaže Belén Frau, direktorka globalnih komunikacija i pozicioniranja u kompaniji IKEA Retail (Ingka Group) i dodaje: „Ipak, trećina ispitanika kaže da taj osećaj ne doživljava onoliko često koliko bi želela. Naši uvidi iz Izveštaja o životu kod kuće pokazuju da se sreća krije u malim trenucima: mogućnosti da budemo ono što jesmo, osećaju udobnosti u sopstvenom domu i svakodnevnoj igri i zabavi koje nam prostor u kome živimo pruža. Baš ti, naizgled, sitni momenti mogu da naprave veliku razliku u tome kako se osećamo kod kuće.“
RECEPT ZA SREĆU U DOMU: ČETIRI KLJUČNA SASTOJKA
„Iskreni odnosi, kvalitetno vreme koje provodimo sa dragim ljudima i dom koji odražava našu ličnost ključni su za osećaj zadovoljstva. U vremenu koje je sve neizvesnije, dom mora da bude i bezbedno mesto. U kompaniji IKEA verujemo da radost treba da bude pristupačna svima – i upravo zato postojimo“, ističe Belén Frau.
Za više informacija, posetite IKEA Life at Home report 2024.
Prijavite se za Advertiser Serbia Daily Newsletter
Pogledaj vesti o: IKEA Beograd
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...