
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 12.Maj.2021, 09:59
TikTok uvodi opciju kupovine putem svoje aplikacije
Sledeći korak TikTok-a u cilju takmičenja s Facebook-om će biti uvođenje opcije kupovine putem aplikacije.
Bloomberg piše da TikTok testira prodaju u Evropi putem svoje aplikacije nakon što se udružio s nekoliko brendova među kojima je britanska kompanija Hype koja prodaje odeću.
TikTok je ranije pravio poteze u ovom smeru integracijom s Teespring-om, partnerstvom sa Shopify-jem, a sada radi na nekoj vrsti live video reklamnog proizvoda. Ovaj novi prototip >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << zvuči nešto slično kupovini na Instagram-u s odvojenim shopping tabom ispod profila brenda u kojem se nalazi lista proizvoda s fotografijama i cenama.
Novi korak TikTok-a bi mogao biti uspešan jer je dužina klipova na ovoj platformi savršena za ogralašavnje, a pasivno gledanje koje TikTok promoviše omogućava lakšu konzumaciju sadržaja.
Izvor: klix.ba
Pogledaj vesti o: Facebook
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...