TikTok uvodi opciju kupovine putem svoje aplikacije

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 12.Maj.2021, 09:59

TikTok uvodi opciju kupovine putem svoje aplikacije

Sledeći korak TikTok-a u cilju takmičenja s Facebook-om će biti uvođenje opcije kupovine putem aplikacije.

Bloomberg piše da TikTok testira prodaju u Evropi putem svoje aplikacije nakon što se udružio s nekoliko brendova među kojima je britanska kompanija Hype koja prodaje odeću.

TikTok je ranije pravio poteze u ovom smeru integracijom s Teespring-om, partnerstvom sa Shopify-jem, a sada radi na nekoj vrsti live video reklamnog proizvoda. Ovaj novi prototip >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << zvuči nešto slično kupovini na Instagram-u s odvojenim shopping tabom ispod profila brenda u kojem se nalazi lista proizvoda s fotografijama i cenama.

Novi korak TikTok-a bi mogao biti uspešan jer je dužina klipova na ovoj platformi savršena za ogralašavnje, a pasivno gledanje koje TikTok promoviše omogućava lakšu konzumaciju sadržaja.

Izvor: klix.ba
Pogledaj vesti o: Facebook

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.