Izvor: Advertiser-Serbia.com, 09.Jul.2025, 11:16

Komunikacijski laboratorij potpisuje ime, brend strategiju i vizuelni identitet Wellovara

Geotermalni sportsko-rekreacijski park Wellovar, koji 2026. otvara svoja vrata u Bjelovaru, najavljuje novu eru domaćeg regenerativnog turizma. Iza imena, brend strategije, slogana i vizualnog identiteta stoji agencija Komunikacijski laboratorij, koja je ovom izazovnom projektu pristupila s velikom strašću, profesionalizmom i razumevanjem dubokih lokalnih i društvenih vrednosti koje kompleks predstavlja.
Pre osmišljavanja kreativnih rešenja, agencija je sprovela detaljno istraživanje tržišta i percepcije budućih posetilaca. Na osnovu dobijenih uvida razvijena je brend strategija koja pozicionira geotermalni sportsko-rekreacijski park Wellovar kao autentično, prepoznatljivo i održivo odredište...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.