Izvor: AutoBlog, 15.Sep.2020, 00:59

Šta je to AdBlue, čemu služi i da li donosi nove troškove i kvarove

Šta je to AdBlue, čemu služi i da li donosi nove troškove i kvarove

Uprkos tome što savremeni dizel motori, između ostalog zahvaljujući DPF-u, relativno malo zagađuju vazduh u odnosu na nekadašnje dizelaše, ipak izbacuju mnogo azotnih oksida. Nećemo „daviti“ hemijom i objašnjavanjem kako i zašto nastaju azotni oksidi, ali treba znati da su veoma štetni i po ljudsko zdravlje i po životnu okolinu generalno. Ovo je poznato još odavno. Kada je 2005/2006. godine uveden Euro 4 standard u EU za sva nova vozila, dizelaši su smeli da izbacuju najviše 0,25 grama azotnih oksida po pređenom kilometru - 0.25 g/km. Sa Euro 5 standardom, granica je spuštena na 0.18 g/km. Euro 6 standard je doneo granicu od 0.08 g/km. Da bi mogli da ispune...

Nastavak na AutoBlog...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.