Izvor: EurActiv Srbija, 14.Maj.2012, 12:58 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Na televizijama u EU više reklama nego što je dozvoljeno
U više članica EU redovno se krši zakonska odredba da trajanje reklama i TV prodaje ne sme da prelazi 12 minuta po satu televizijskog programa. Emiteri uglavnom poštuju zabrane o reklamiranju alkohola, ali više od 50% najčešće prikazivanih reklama na neki način krši odredbe Direktive o audiovizuelnim medijima i uslugama u EU u delu koji se odnosi na alkohol. Sličan trend je uočen i kad je reč o zaštiti dece jer su reklame sve češće osmišljene tako da privuku maloletnike >> Pročitaj celu vest na sajtu EurActiv Srbija << i kada oni zvanično nisu ciljna grupa. Komisija je primetila da televizije u svim zemljama teško odolevaju reklamama sa rodnim stereotipima. Prema poslednjem izveštaju Republičke radiodifuzne agencije Srbije, broj nepravilnosti na nacionalnim televizijama u od 1. juna do kraja 2011. je smanjen skoro osam puta u odnosu na isti period prethodne godine: sa 6.183 na samo 804 uočene nepravilnosti Zakona o oglašavanju.
Opširnije...
Nastavak na EurActiv Srbija...
Na televizijama u EU više reklama nego što je dozvoljeno
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 15.Maj.2012, 12:03
ADVERTISER-SERBIA.COM / Brisel - U više članica EU redovno se krši zakonska odredba da trajanje reklama i TV prodaje ne sme da prelazi 12 minuta po satu televizijskog programa..(KLJUČNE REČI: oglašavanje; advertajzing; advertising; reklame; reklamiranje)>>>