Na televizijama u EU više reklama nego što je dozvoljeno

Izvor: EurActiv Srbija, 14.Maj.2012, 12:58   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Na televizijama u EU više reklama nego što je dozvoljeno

U više članica EU redovno se krši zakonska odredba da trajanje reklama i TV prodaje ne sme da prelazi 12 minuta po satu televizijskog programa. Emiteri uglavnom poštuju zabrane o reklamiranju alkohola, ali više od 50% najčešće prikazivanih reklama na neki način krši odredbe Direktive o audiovizuelnim medijima i uslugama u EU u delu koji se odnosi na alkohol. Sličan trend je uočen i kad je reč o zaštiti dece jer su reklame sve češće osmišljene tako da privuku maloletnike >> Pročitaj celu vest na sajtu EurActiv Srbija << i kada oni zvanično nisu ciljna grupa. Komisija je primetila da televizije u svim zemljama teško odolevaju reklamama sa rodnim stereotipima. Prema poslednjem izveštaju Republičke radiodifuzne agencije Srbije, broj nepravilnosti na nacionalnim televizijama u od 1. juna do kraja 2011. je smanjen skoro osam puta u odnosu na isti period prethodne godine: sa 6.183 na samo 804 uočene nepravilnosti Zakona o oglašavanju.
Opširnije...

Nastavak na EurActiv Srbija...






Povezane vesti

Na televizijama u EU više reklama nego što je dozvoljeno

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 15.Maj.2012, 12:03

ADVERTISER-SERBIA.COM / Brisel - U više članica EU redovno se krši zakonska odredba da trajanje reklama i TV prodaje ne sme da prelazi 12 minuta po satu televizijskog programa..(KLJUČNE REČI: oglašavanje; advertajzing; advertising; reklame; reklamiranje)>>>

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta EurActiv Srbija. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta EurActiv Srbija. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.