Humus proizveden u Srbiji hit na policama evropskih supermarketa

Izvor: Capital.ba, 29.Dec.2018, 09:18   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Humus proizveden u Srbiji hit na policama evropskih supermarketa

BEOGRAD, Da se nađe na policama supermarketa u zemljama Evropske unije, ravnopravan po kvalitetu i poziciji sa drugim evropskim proizvodima, pošlo je za rukom jednom domaćem prehrambenom proizvodu, i to netipičnom za naše podneblje. U pitanju je Humus, biljni namaz na bazi leblebija koji je poslednjih godina apsolutni hit i jedan od najbrže rastućih prehrambenih prizvoda na svijetu. Ribella Hummus, koji se do sada uspješno >> Pročitaj celu vest na sajtu Capital.ba << prodavao u zemljama regiona, od ove godine se može naći i u zemljama Evropske unije – Češkoj, Mađarskoj, Rumuniji, Sloveniji i to na policama najznačajnijih maloprodajnih lanaca, gdje se uspješno bori sa evropskom konkurencijom za naklonost potrošača. Ovaj domaći proizvod se izvozi i uspješno distribuira u 10 zemalja, uključujući Zapadni Balkan i Evropsku uniju. Za narednu godinu se planira širenje na tržišta Poljske, Slovačke i Austrije. Put do pridobijanja simpatija evropskih potrošača nije nimalo jednostavan. Potrebno je ispuniti visoke kriterijume u pogledu kvaliteta i dizajna proizvoda, biti moderan i inventivan u promovisanju. Nema mnogo domaćih brendova koji te uslove ispunjavaju. “Napravili smo proizvod koji je u rangu najkvalitetnijih evropskih proizvoda. Potrošači kada kupuju Ribella humus ne znaju da li kupuju humus proizveden u Srbiji ili nekoj drugoj zemlji. Oni uzimaju sa police onaj koji im se najviše dopao po izgledu i ukusu. O RiBella brendu, kvalitetu i dizajnu naših proizvoda vjerovatno najbolje govori činjenica da je Ribella humus zastupljen u najvećem broju zemalja od svih humusa u regiji Centralne i Istočne Evrope.“, kaže Marko Nikolić, rukovodilac marketinga RiBella-e. Uspeh RiBella-e pokazao je još jednu zanimljivu stranu srpske privrede – mi možemo da proizvedemo i plasiramo u svijet proizvode koji će se pod sopstvenim brendom uspješno nositi sa međunarodnom konkurencijom. To što na tržištu Centralne i Istočne Evrope nastupa preko trideset brendova humusa, nije bilo prepreka da se, kombinacijom provjerene recepture i posebne tehnologije proizvodnje, kreira domaći prehrambeni proizvod koji je apsolutno konkurentan. Ribella je upravo to i dokazala sa više nego dvostrukim rastom proizvodnje i potrošnje humusa u Srbiji i Regionu u 2018. godini. B92

Nastavak na Capital.ba...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Capital.ba. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Capital.ba. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.