Izvor: B92, 20.Jan.2021, 11:56

"Reklamni stručnjaci potcenjuju intelekt kupaca, savetuju - a nikad nisu prodali bilo šta"

Reklamni stručnjaci potcenjuju intelekt kupaca, savetuju - a nikad nisu prodali bilo šta

Reklamni stručnjaci najčešće potcenjuju intelekt kupaca.
Još češće kreiraju strategije i savetuju klijente da povećaju prodaju, a da nikad nisu otišli među police, da nikad nisu prodali bilo šta, da nemaju pojma kako se neki proizvod ili usluga koriste, ocenio je marketinški ekspert i preduzetnik Ejub Kučuk koji je bio posebno aktivan u 2020. godini.
U intervjuu za bosanskohercegovački portal Kliks (Klix), na pitanje u čemu najviše griješe naši marketinški stvaraoci, ona je naveo da je mnogo grešaka koje čine i marketing i reklamni stvaraoci.
"Ako govorimo o marketingu, onda je to često loša izbalansiranost proizvoda, cene i promocije, koji uz lošu distribuciju pokopaju brendove...

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.