Izvor: Preko ramena, 19.Sep.2011, 12:02   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Reklame: Zašto kažeš jubav, a misliš na keks? - Podsvest i životinjski nagoni

Aluzije na seks i hranu su trikovi rado slušanih govornika koji privlače pažnju širokih narodnih masa. Vremenom su one postale čarobni štapići u rukama marketinških magova, koji od bundeve mogu da naprave kraljevska kolica, kojima će vas odvesti na bal u prodavnicu i naterati da ponovo habate karticu, dok ne izgubite plusić ispred brojki...

Nastavak na Preko ramena...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Preko ramena. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Preko ramena. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.