Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 12.Maj.2020, 17:07

Ponuđači domaćih proizvoda postali vidljviji, ali za uspešnost potrebno mnogo više od korone

Ponuđači domaćih proizvoda postali vidljviji, ali za uspešnost potrebno mnogo više od korone

Snabdevanje tokom KOVID krize podsetilo je na višestruk značaj proizvoda koji bi se nazvao u potpunosti domaćim, a nužne prilike su učinile vidljivijim mnogobrojne platforme za promociju i prodaju domaćih proizvoda, rečeno je na danas održanoj sedmoj panel diskusiji u okviru inicijative "Svet hoće domaće".

Na panelu koji je održan pod nazivom "Kupujmo domaće: fraza ili stvarnost?" konstatovano je da bi povećana tražnja domaćih proizvoda postala realnost potrebno je >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << da se stalno radi na promociji kapaciteta domaće industrije hrane.

Zaključeno je da bi trebalo pomoći proizvođačima da unaprede svoja poslovna znanja i veštine koje se odnose na plasman, promociju, marketing, dostupnost robe i kvalitet pakovanja.

"Značaj proizvoda koji bi se nazvao u potpunosti domaćim je višestruk i ogleda se u podizanju kapaciteta domaćeg dobavljača sirovine i kreiranju dodatne vrednosti koja ostaje u zemlji i multiplikuje kapacitete, pre svega srpske prehrambene industrije", rekao je savetnik predsednika Privredne komore Srbije Veljko Jovanović.

On je dodao da maloprodaja prati tražnju, i da kreiranje svesti kod potrošača treba da bude u fokusu u narednom periodu.

"Potrošač treba da zna da kupovinom domaćeg ulaže u sebe i svoju zemlju", rekao je Jovanović.

Učesnici panela su se složili da pojedinačne inicijative daju rezultate, ali je potreban konstantan rad na promociji domaćih proizvoda i edukacijii i proizvođača i potrošača kako bi se postigli dugoročni efekti

U diskusiji, koja je održana u okviru USAID-ovog projekta za konkurentnu privredu učestvovali su i generalni direktor Gomex-a Goran Kovačević, osnivač inicijative "Kupujmo iz Srbije" Milica Čalija i Ivana Antonijević, savetnica za ruralni razvoj i turizam Regionalne razvojne agencija Braničevo - Podunavlje.

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

 Povezane vesti
Hoće li se održati trend povećane tražnje domaćih proizvoda?

Hoće li se održati trend povećane tražnje domaćih proizvoda?

Izvor: B92, 12.Maj.2020

Beograd -- Snabdevanje tokom krize izazvane epidemijom kovida 19 podsetilo je na višestruki značaj proizvoda koji bi se nazvao u potpunosti domaćim...Nužne prilike učinile su vidljivijim mnogobrojne plaforme za promociju i prodaju domaćih proizvoda, rečeno je na danas održanoj sedmoj panel-diskusiji...

Nastavak na B92...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.