Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 12.Maj.2020, 17:07
Ponuđači domaćih proizvoda postali vidljviji, ali za uspešnost potrebno mnogo više od korone
Snabdevanje tokom KOVID krize podsetilo je na višestruk značaj proizvoda koji bi se nazvao u potpunosti domaćim, a nužne prilike su učinile vidljivijim mnogobrojne platforme za promociju i prodaju domaćih proizvoda, rečeno je na danas održanoj sedmoj panel diskusiji u okviru inicijative "Svet hoće domaće".
Na panelu koji je održan pod nazivom "Kupujmo domaće: fraza ili stvarnost?" konstatovano je da bi povećana tražnja domaćih proizvoda postala realnost potrebno je >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << da se stalno radi na promociji kapaciteta domaće industrije hrane.
Zaključeno je da bi trebalo pomoći proizvođačima da unaprede svoja poslovna znanja i veštine koje se odnose na plasman, promociju, marketing, dostupnost robe i kvalitet pakovanja.
"Značaj proizvoda koji bi se nazvao u potpunosti domaćim je višestruk i ogleda se u podizanju kapaciteta domaćeg dobavljača sirovine i kreiranju dodatne vrednosti koja ostaje u zemlji i multiplikuje kapacitete, pre svega srpske prehrambene industrije", rekao je savetnik predsednika Privredne komore Srbije Veljko Jovanović.
On je dodao da maloprodaja prati tražnju, i da kreiranje svesti kod potrošača treba da bude u fokusu u narednom periodu.
"Potrošač treba da zna da kupovinom domaćeg ulaže u sebe i svoju zemlju", rekao je Jovanović.
Učesnici panela su se složili da pojedinačne inicijative daju rezultate, ali je potreban konstantan rad na promociji domaćih proizvoda i edukacijii i proizvođača i potrošača kako bi se postigli dugoročni efekti
U diskusiji, koja je održana u okviru USAID-ovog projekta za konkurentnu privredu učestvovali su i generalni direktor Gomex-a Goran Kovačević, osnivač inicijative "Kupujmo iz Srbije" Milica Čalija i Ivana Antonijević, savetnica za ruralni razvoj i turizam Regionalne razvojne agencija Braničevo - Podunavlje.
Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...
Hoće li se održati trend povećane tražnje domaćih proizvoda?
Izvor: B92, 12.Maj.2020
Beograd -- Snabdevanje tokom krize izazvane epidemijom kovida 19 podsetilo je na višestruki značaj proizvoda koji bi se nazvao u potpunosti domaćim...Nužne prilike učinile su vidljivijim mnogobrojne plaforme za promociju i prodaju domaćih proizvoda, rečeno je na danas održanoj sedmoj panel-diskusiji...