Izvor: B92, 25.Feb.2021, 21:51

Ništa više neće biti kao pre: Radikalan zaokret švedskog modnog giganta

Ništa više neće biti kao pre: Radikalan zaokret švedskog modnog giganta

Stokholm -- Globalna pandemija toliko je uticala na poslovanje švedskog modnog giganta da će u eri posle korone H&M značajno promeniti način poslovanja.

I ne samo to, H&M bi, kao drugi najveći prodavac odeće na planeti, svojim odlukama mogao da pokrene novi trend koji će mnogi nesumnjivo slediti.

Centralna poslovnica na glavnom trgu u Stokholmu biće tako prvi njihov prodajni prostor koji će se promeniti. Radnja neće više biti samo mesto na kojem kupci mogu >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << kupovati odeću, nego će se na toj lokaciji, na primer, prišivati zakrpe za pantalone, iznajmljivati haljine za žurke, a u uglovima poslovnice prostor će biti preuređen u beauty salone, piše Jutarnji list.

Možete li zamisliti prodavnice koji nisu više samo radnje nego saloni mode s malim obrtima i propratnim uslugama? Šveđani se klade baš na to, jer što se više kupuje onlajn, to ogromni prodajni prostori postaju sve manje potrebni.

A umesto da pokušaju da se reše mrtvog kapitala pokušaće da ga oživeti i uložiti u jačanje brenda.

Kako izvještavaju svetski mediji, Hennes and Mauritz, kako je puno ime kompanije, prijavili su da im je prva trećina ove godine u poslovnom smislu ipak prošla puno bolje nego što su očekivali. Planirali su pad poslovanja zbog toga što su karantini širom sveta prisilili kupce da odeću u većoj meri nabavljaju onlajn.

Iako im taj način isporuke smanjuje troškove, on istovremeno znači i smanjenje potrebe za postojanjem fizičkih prodavnica. Iz H&M-a su tako za ovu godinu najavili zatvaranje 350 od svojih oko pet hiljada trgovina širom sveta, a u planu je otvaranje tek stotinjak novih.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.

Nastavak na B92...






 Povezane vesti

H&M skroz menja koncept zbog pandemije

Izvor: Domino Magazin, 26.Feb.2021, 09:32

H&M skroz menja koncept u svojim prodavnicama. Globalna pandemija toliko je uticala na poslovanje švedskog modnog giganta da će u eri posle korone H&M značajno promeniti način poslovanja. I ne samo to, H&M bi, kao drugi najveći prodavac odeće na planeti, svojim odlukama mogao da pokrene...

Nastavak na Domino Magazin...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.