H&M skroz menja koncept u svojim prodavnicama. Globalna pandemija toliko je uticala na poslovanje švedskog modnog giganta da će u eri posle korone H&M značajno promeniti način poslovanja.

I ne samo to, H&M bi, kao drugi najveći prodavac odeće na planeti, svojim odlukama mogao da pokrene novi trend koji će mnogi nesumnjivo slediti.

Centralna poslovnica na glavnom trgu u Stokholmu biće tako prvi njihov prodajni prostor koji će se promeniti. Radnja neće više biti samo mesto na kojem kupci mogu kupovati odeću, nego će se na toj lokaciji, na primer, prišivati zakrpe za pantalone, iznajmljivati haljine za žurke, a u uglovima poslovnice prostor će biti preuređen u salone lepote, piše Jutarnji list.

Stvar je u tome da što se više kupuje onlajn, to ogromni prodajni prostori postaju sve manje potrebni.

A umesto da pokušaju da se reše mrtvog kapitala, pokušaće da ga ožive i ulože u jačanje brenda.

H&M je ove godine najavio zatvaranje 350 od svojih oko pet hiljada prodavnica širom sveta, a u planu je otvaranje tek stotinak novih.