Na izložbi Expo 2020 Dubai predstavljen novi turistički brend Srbije

Izvor: Beta, 13.Jan.2022, 14:25

Na izložbi Expo 2020 Dubai predstavljen novi turistički brend Srbije

Turistička organizacija Srbije (TOS) i nacionalna platforma "Srbija stvara" na Svetskoj izložbi EXPO 2020 Dubai predstavile su novi turistički brend "Srbija. Doživi!", kao deo nove strategije marketinga turizma u cilju privlačenja domaćih i stranih turista, objavljeno je danas.Kako je saopšteno, novi i moderan turistički brend Srbije, čiji je narativ zasnovan na komunikaciji destinacije kroz iskustvo koje turisti mogu da dožive u Srbiji, pre svega je namenjen turistima koji na svojim putovanjima traže zanimljiva i autentična iskustva, prirodne lepote, kreativne i inspirativne destinacije.Inspiracija za novi brend i vizuelni identitet Srbije kao turisičke destinacije pronadjena je u neponovljivom i dinamičnom doživljaju koji Srbija nudi na raskrsnici istoka i zapada, gde se mešaju moderno i tradicionalno, urbano i prirodno."U okviru nedelje turizma na EXPO 2020, novi brend smo predstavili i medjunarodnoj turističkoj privredi na održanoj prezentaciji turizma Srbije, i sa zadovoljstvom primećujemo da novi način predstavljanja naše ponude kroz iskustva, odnosno doživljaje, nailazi na veliku zainteresovanost i daje novu energiju našim promotivnim aktivnostima", izjavila je direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović.Prema rečima više savetnice predsednice Vlade za kreativne industrije i turizam Ane Ilić, koja je i vodja tima platforme "Srbija stvara", veoma je značajno što je baš ovaj momenat iskorišćen za poboljšanje brenda ...

Nastavak na Beta...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Predstavljen novi turistički brend Srbije na Svetskoj izložbi EXPO 2020 Dubai

Izvor: NoviMagazin.rs, 13.Jan.2022

Turistička organizacija Srbije i nacionalna platforma Srbija stvara / Serbia creates na Svetskoj izložbi EXPO 2020 Dubai predstavile su međunarodnoj javnosti novi turistički brend naše zemlje – „Srbija. Doživi!“ („Experience! Serbia“), kao deo nove strategije marketinga turizma u cilju...

Nastavak na NoviMagazin.rs...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Beta. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Beta. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.