EXPO: Predstavljen novi turistički brend Srbija.Doživi!

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 13.Jan.2022, 19:35

EXPO: Predstavljen novi turistički brend "Srbija.Doživi!"

Turistička organizacija Srbije (TOS) i nacionalna platforma "Srbija stvara" predstavile su danas na Svetskoj izložbi EXPO 2020 u Dubaiju novi turistički brend naše zemlje - "Srbija. Doživi!" kao deo nove strategije marketinga turizma u cilju privlačenja domaćih i stranih turista.

Kako se navodi u saopštenju TOS, novi i moderni turistički brend Srbije namenjen je turistima koji na svojim putovanjima traže zanimljiva i autentična iskustva, prirodne lepote, kreativne i inspirativne >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << destinacije, koje Srbija nudi na raskrsnici istoka i zapada, gde se mešaju moderno i tradicionalno.

"Sa zadovoljstvom primećujemo da novi način predstavljanja naše ponude kroz iskustva, odnosno doživljaje, nailazi na veliku zainteresovanost i daje novu energiju nasim promotivnim aktivnostima", izjavila je direktorka TOS Marija Labović.

TOS navodi da je Srbija na EXPO Dubai pokazala da je moderna, kreativna i inovativna zemlja koja itekako ima šta da ponudi svojim posetiocima i da može mnogo da učini za poboljsanje imidža zemlje.

Do sada je Paviljon Srbije na EXPO posetilo više od pola miliona posetilaca, a očekujemo još toliko, što samo govori o veličini ciljne grupe koju želimo da privučemo, navodi se u saopštenju TOS.

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.