NOPS: Potrošači u Srbiji se najviše žale na kvalitet patika i telefona

Izvor: Večernje novosti, 18.Jan.2019, 13:50   (ažurirano 02.Apr.2020.)

NOPS: Potrošači u Srbiji se najviše žale na kvalitet patika i telefona

Nacionalnoj organizaciji potrošača Srbije (NOPS) prošle godine je stiglo 6.586 prigovora nezadovoljnih potrošača koji su se najčešće žalili na kvalitet patika i telefona Nacionalnoj organizaciji potrošača Srbije (NOPS) prošle godine je stiglo 6.586 prigovora nezadovoljnih potrošača koji su se najčešće žalili na kvalitet patika i telefona, saopšteno je danas. U Beogradu je bilo najviše prigovora (55,4 odsto) i u Novom Sadu (19,9 odsto). Najveći broj prigovora >> Pročitaj celu vest na sajtu Večernje novosti << se odnosio na tehničku robu, a na drugom mestu je obuća.PROČITAJTE JOŠ: ŽALBE NA KVALITET OBUĆE: Ne priznaju reklamacije "Posmatrano po predmetu prijave, najveći procenat potrošača u 2018. godini imao je problem sa nepoštovanjem zakonske garancije, a što praktično znači da veliki broj trgovaca i dalje ne poštuje svoje zakonske obaveze", naveo je NOPS u saopštenju. Dodaje se da je uvećan broj neopravdanih prigovora, a što je posledica nedovoljne informisanosti potrošača o svojim pravima, zakonskim procedurama i obavezama trgovaca.PROČITAJTE JOŠ: Ljajić: Uskoro moguće kolektivne tužbe potrošača Povećan je broj slučajeva proizvoda za koje su trgovci odbili reklamacije uz obrazloženje da je roba ispravna ili mehanički oštećenja krivicom potrošača. Takvi slučajevi, po tumačenju NOPS-a, zahtevaju dodatne stručne i tehničke analize kako bi se utvrdilo da li postoje nedostaci saobraznosti i ko je odgovoran.

Nastavak na Večernje novosti...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Potrošači se najviše žale na tehniku i obuću

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 18.Jan.2019

Nacionalna organizacija potrošača Srbije (NOPS) primila je u protekloj godini 6.586 prigovora nezadovoljnih potrošača, a najveći broj njih bilo je u Beogradu i Novom Sadu. Građani se najviše žale na tehničku robu, a potom obuću, odeću i tekstil...Kako je objavljeno na sajtu NOPS-a, posmatrano...

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...

Potrošači u Srbiji najviše se žale na kvalitet patika i telefona

Izvor: Radio 021, 18.Jan.2019

Nacionalnoj organizaciji potrošača Srbije (NOPS) prošle godine je stiglo 6.586 prigovora nezadovoljnih potrošača koji su se najčešće žalili na kvalitet patika i telefona...U Beogradu je bilo najviše prigovora (55,4 odsto) i u Novom Sadu (19,9 odsto)...Najveći broj prigovora se odnosio na tehničku...

Nastavak na Radio 021...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Večernje novosti. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Večernje novosti. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.