U Srbiji se najčešće žale na kvalitet telefona i patika

Izvor: Danas, 18.Jan.2019, 13:10   (ažurirano 02.Apr.2020.)

U Srbiji se najčešće žale na kvalitet telefona i patika

Nacionalnoj organizaciji potrošača Srbije (NOPS) prošle godine je stiglo 6.586 prigovora nezadovoljnih potrošača koji su se najčešće žalili na kvalitet patika i telefona, saopšteno je danas. Članak U Srbiji se najčešće žale na kvalitet telefona i patika se pojavljuje prvo na Dnevni list Danas.

Nastavak na Danas...






Povezane vesti

NOPS: Potrošači u Srbiji se najviše žale na kvalitet patika i telefona

Izvor: Večernje novosti, 18.Jan.2019

Nacionalnoj organizaciji potrošača Srbije (NOPS) prošle godine je stiglo 6.586 prigovora nezadovoljnih potrošača koji su se najčešće žalili na kvalitet patika i telefona Nacionalnoj organizaciji potrošača Srbije (NOPS) prošle godine je stiglo 6.586 prigovora nezadovoljnih...

Nastavak na Večernje novosti...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Danas. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Danas. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.