Izvor: Danas, 18.Jan.2019, 13:10 (ažurirano 02.Apr.2020.)
U Srbiji se najčešće žale na kvalitet telefona i patika
Nacionalnoj organizaciji potrošača Srbije (NOPS) prošle godine je stiglo 6.586 prigovora nezadovoljnih potrošača koji su se najčešće žalili na kvalitet patika i telefona, saopšteno je danas. Članak U Srbiji se najčešće žale na kvalitet telefona i patika se pojavljuje prvo na Dnevni list Danas.
NOPS: Potrošači u Srbiji se najviše žale na kvalitet patika i telefona
Izvor: Večernje novosti, 18.Jan.2019
Nacionalnoj organizaciji potrošača Srbije (NOPS) prošle godine je stiglo 6.586 prigovora nezadovoljnih potrošača koji su se najčešće žalili na kvalitet patika i telefona Nacionalnoj organizaciji potrošača Srbije (NOPS) prošle godine je stiglo 6.586 prigovora nezadovoljnih...