Izvor: Radio 021, 18.Jan.2019, 22:19 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Potrošači u Srbiji se najviše žale na kvalitet patika i telefona
Nacionalnoj organizaciji potrošača Srbije (NOPS) prošle godine je stiglo 6.586 prigovora nezadovoljnih potrošača koji su se najčešće žalili na kvalitet patika i telefona.
U Beogradu je bilo najviše prigovora (55,4 odsto) i u Novom Sadu (19,9 odsto).
Najveći broj prigovora se odnosio na tehničku robu, a na drugom mestu je obuća.
"Posmatrano po predmetu prijave, najveći procenat potrošača u 2018. godini imao je problem sa nepoštovanjem zakonske >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio 021 << garancije, a što praktično znači da veliki broj trgovaca i dalje ne poštuje svoje zakonske obaveze", naveo je NOPS.
Dodaje se da je uvećan broj neopravdanih prigovora, a što je posledica nedovoljne informisanosti potrošača o svojim pravima, zakonskim procedurama i obavezama trgovaca.
Povećan je broj slučajeva proizvoda za koje su trgovci odbili reklamacije uz obrazloženje da je roba ispravna ili mehanički oštećenja krivicom potrošača.
Takvi slučajevi, po tumačenju NOPS-a, zahtevaju dodatne stručne i tehničke analize kako bi se utvrdilo da li postoje nedostaci saobraznosti i ko je odgovoran.
Autor: Beta
Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.