
Izvor: B92, 02.Sep.2013, 15:43 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Ministarka nenajavljeno u EDB-u
Ministarka energetike Zorana Mihajlović danas je nenajavljeno posetila šaltere Elektrodistrubicije Beograd u Masarikovoj ulici.
Mihajlovć je posetila EDB kako bi lično imala uvid u rad službenika i kako bi sa gradjanima na licu mesta razgovarala o problemima sa kojima se susreću prilikom plaćanja računa za struju.
"Danas sam ovde zato što hoću da pozovem direktore EPS-a - a tu podrazumevam i generalnog direktora, njegove pomocnike kao i direktore distribucija - da >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << udju malo medju šaltere i da, ako treba, sede sa svojim šalterskim službenicama kako bi videli gde su problemi, jer jedino tako mogu i da ih reše", rekla je Mihajlović.
"Ako mogu direktori jedne svetske kompanije kao što je IKEA da provode godišnje 15 dana sa svojim kupcima, ne vidim zašto to ne mogu isto da urade i direktori EPS-a", ukazala je Mihajlović.
Kao jedan od problema ministarka je naglasila neljubaznost nekih operatera koji se javljaju na pozive gradjanima u call-centrima EPS-a, kao i vreme koje je potrebn da se uspostavi veza.
"Pozivam direktore EPS-a da razmisle ko im radi u call centrima, jer sam danas zvala u nekoliko navrata i čekala po 15-20 minuta da dobijem vezu sa operaterom", navela je Mihajlović.
Ona je ponovo uputila kritiku EPS-u zbog načina na koji se odnosi prema potrošačima, i pozvala ih da više vode računa o njima, jer, kako je rekla, u nekim delovima Srbije potrošači i dalje moraju da dodju na šalter i pišu zahtev da se im se pretplata prebaci na nove račune za struju, ili da traže popust od pet odsto ukoliko redovno plaćaju svoje obaveze.