Izvor: Beta, 20.Feb.2020, 22:02 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Koka-Kola organizovala stručni panel o ugostiteljstvu na Sajmu turizma
Kompanija Coca-Cola HBC Srbija je, na Medjunarodnom sajmu turizma u Beogradu, organizovala prvi od stručnih panela i diskusija sa ciljem jačanja ugostiteljske ponude u srpskoj prestonici.Tokom četiri sajamska dana stručnjaci, vlasnici i menadžeri ugostiteljskih objekata će biti u prilici da iznesu mišljenja o svim važnim stavkama za brži razvoj ugostiteljstva."Podrška koju smo ove godine pružili Sajmu turizma u Beogradu došla je potpuno prirodno. Želimo da podržimo turističku granu naše zemlje da pokaže svoj puni potencijal i širok spektar mogućnosti", naveo je predstavnik kompanije Coca-Cola HBC Srbija Darko Mladenović.Prema njegovim rečima Koka-Kola putem ove manifestacije želi da poruči da treba biti autentičan, ali i istovremeno pratiti trendove, treba raditi na sebi, razmenjivati iskustva i neprestano učiti od najboljih."Beograd je prestonica kvalitetnog noćnog života u ovom delu Evrope, imamo dobru ponudu i kvalitetne proizvode, kao i poznato srpsko gostoprimstvo", ocenio je suvlasnik lokala "Tranzit" u Beogradu i jedan od panelista, Djordjije Stajkić.On je istakao i da su paneli poput ovog vrlo korisni kako za potrošače, tako i za učesnike u ponudi, jer imaju priliku da kažu šta znaju, kao i da razmene iskustva i znanja iz ove oblasti.Na panelima učestvuju predstavnici beogradskih ugostiteljskih objekata, a pažnja će biti usmerena i na važnost ...
Inovacije i razmena iskustva su ključni za razvoj ugostiteljstva
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 21.Feb.2020, 12:30
Koliko je atraktivan noćni život u Beogradu, kakva je gastronomska ponuda prestonice, ali i širom Srbije i koji su izazovi sa kojima se susreću hotelijeri u našoj zemlji – samo su neke od tema stručnih panela koji se održavaju u okviru 42. Međunarodnog Sajma turizma. Tokom četiri sajamska...