Inovacije i razmena iskustva su ključni za razvoj ugostiteljstva

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 21.Feb.2020, 12:30   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Inovacije i razmena iskustva su ključni za razvoj ugostiteljstva

Koliko je atraktivan noćni život u Beogradu, kakva je gastronomska ponuda prestonice, ali i širom Srbije i koji su izazovi sa kojima se susreću hotelijeri u našoj zemlji – samo su neke od tema stručnih panela koji se održavaju u okviru 42. Međunarodnog Sajma turizma. Tokom četiri sajamska dana, vrhunski stručnjaci, vlasnici i menadžeri ugostiteljskih objekata će, zahvaljujući kompaniji Coca- Cola HBC Srbija koja organizuje skupove, biti u prilici da iznesu mišljenja o svim važnim >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << stavkama potrebnim za brži razvoj ugostiteljstva.

Pažnja će, kroz diskusije, biti usmerena i na važnost edukacije i potrebe za kvalifikovanim i stručnim kadrom. Kroz razmenu ideja među stručnjacima, Coca- Cola HBC Srbija, vidi najveći stimulans za razvoj HoReCa sektora i doprinos unapređenju ugostiteljske ponude, te i hotelijerstva. Kompanija je prvi put sponzor najveće i najznačajnije turističke manifestaciji u zemlji i jugoistočnoj Evropi, a ljubiteljima turizma i ugostiteljstva predstaviće se i velikim brojem brendova koje proizvodi i distribuira.

“Podrška koju smo ove godine pružili Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu došla je potpuno prirodno. Kao što naša kompanija širokom ponudom svojih proizvoda za svako doba dana i priliku, zadovoljava sve ukuse potrošača i stilove života, tako želimo da podržimo turističku granu naše zemlje da pokaže svoj puni potencijal i širok spektar mogućnosti. Kako bismo bili najbolji, trudimo se da pratimo svetske trendove i uvodimo inovacije u svoju ponudu. To je ono što želimo da poručimo i na ovoj sjajnoj manifestaciji – treba biti autentičan, ali i istovremeno pratiti trendove, treba raditi na sebi, razmenjivati iskustva i neprestano učiti od najboljih. Upravo zato smo zahvalni svim partnerima iz HoReCa sektora koji su pružili podršku ovoj razmeni znanja i iskustva“, poručio je Darko Mladenović, predstavnik kompanije Coca-Cola HBC Srbija.

U panelima učestvuju predstavnici popularnih beogradskih ugostiteljskih objekata poput „Druga Piazza“, „Bela reka“, „Sasha bar“, „Tranzit bar“, „Kasina“, „Gajba”, “Bistro Mali pijac“ kao i predstavnici nekih od najvećih hotela u Srbiji, kao što su Hyatt, Crowne Plaza, Hilton i mnogi drugi. Tokom četiri sajamska dana, Coca-Cola HBC Srbija organizuje degustaciju vrhunskih alkoholnih pića poput Zlatne rakije, Bulldog džina, JackDaniel’s, Aperol, kao i niz premijum žestokih pića od kojih barmeni na licu mesta prave koktele, prateći svetske mixology trendove.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.