Izvor: B92, 01.Okt.2019, 09:56

Internet anketa: Potrošači najmanje veruju kineskim proizvodima

Internet anketa: Potrošači najmanje veruju kineskim proizvodima

London -- Globalni potrošači najviše cene proizvode iz Nemačke, a uglavnom su nepoverljivi prema onim kineskim.

Ovo je pokazalo istraživanje kompanije za javno mnjenje "YouGov" i Univerziteta Kembridž.

Više od polovine ispitanika u 23 zemlje pozitivno je ocenilo nemačke proizvode, a samo šest odsto dodelilo im je negativnu ocenu, pokazuju rezultati internet ankete.

Time je Nemačka u istraživanju osvojila 45 bodova. Italija je zauzela drugo mesto >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << s 38 bodova, a u stopu je prate Velika Britanija i Francuska, obe s po 34 boda. Japan je osvojio 33 boda i bolji je za pet bodova od Južne Koreje.

Kineske je proizvode u prosjeku 44 odsto ispitanika ocenilo negativno a njih 15 odsto pozitivno. Kina se time svrstala na posljednje, 12. mesto u skupu zemalja-proizvođača, s osvojenih neto 29 bodova.

Anketirani su potrošači iz zemalja i regija visokog dohotka, uključujući Evropsku uniju, SAD, Australiju i Japan, ali i onih s niskim dohotkom, poput Indije, Meksika, Kine, Nigerije i Južnoafričke Republike.

"Naše istraživanje pokazuje da poreklo proizvoda i dalje bitno oblikuje njegovu percepciju među potrošačima", zaključio je direktor sektora za marketing "YouGov Germany" Filip Šnajder.

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

 I drugi pišu o ovome:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.