
Izvor: Večernje novosti, 02.Sep.2013, 21:54 (ažurirano 02.Apr.2020.)
I ministarka Mihajlović kritikovala rukovodstvo EPS
ŠALTERI elektrodistribucija krcati su ovih dana, jer zbog nedovoljno jasnih računa za struju koje su dobili, građanima masovno nije jasno šta treba da plate. U ponedeljak je, nenajavljeno, na jedan od njih u Beogradu došla i ministarka energetike Zorana Mihajlović, kako bi sa službenicima i građanima razgovarala o ovim problemima. - Pozivam direktore EPS da razmisle ko im radi u kol-centrima, jer sam zvala u nekoliko navrata i čekala po 15-20 minuta da dobijem vezu sa operaterom >> Pročitaj celu vest na sajtu Večernje novosti << - rekla je Mihajlovićeva. - “Elektroprivreda Srbije” mora više da vodi računa o potrošačima. U nekim delovima Srbije građani i dalje moraju da dođu na šalter i pišu zahtev da im se pretplata prebaci na nove račune za struju, ili da traže popust od pet odsto ukoliko redovno plaćaju svoje obaveze. Uvođenje novog snadbevača električnom energijom izazvalo je ogromne probleme, jer prosečni potrošač ne zna šta sve treba da plati ovog meseca za kilovate. Domaćinstva u Srbiji su tokom avgusta dobila dve pošiljke za troškove za struju. Jedan dopis stigao je od lokalne distribucije, a drugi od novog snadbevača električnom energijom. Potrošači, objašnjavaju stručnjaci, treba da znaju da treba da plate oba zaduženja. Iako se prvi dokument zove “obaveštenje” - i on se naplaćuje! - Građani nisu dobili dva računa za julsku potrošnju - kažu u “Elektroprivredi Srbije”. - Dobili su jedno obaveštenje sa uplatnicom za eventualna dugovanja ili preplatu za električnu energiju utrošenu do 1. jula, kao i jedan obračun julske potrošnje. Među žalbama građana na šalterima najčešće pritužbe su onih potrošača koji su na obračunu dobili obaveštenje o zaostalim dugovanjima, i kamatama uz to, a kažu da su godinama redovne platiše. MALO NJIH REPROGRAMIRA DUG - NA šalterima “Elektrodistribucije Beograd” ovih dana su nenormalne gužve - kažu iz ove distribucije. - Žalili smo se kod EPS, ali oni kažu da su gužve nastale jer veliki broj građana želi da reprogramira dug za struju. Ispostavilo se da ovo uopšte nije slučaj, svega 200 ugovora smo sklopili. Potrošači, zapravo, dolaze kod nas da plate račun za struju. Kako EPS nije sklopio ugovore sa bankama i poštama, građani samo kod nas mogu da plate račun bez provizije.
Nastavak na Večernje novosti...