
Izvor: RTS, 07.Feb.2014, 20:04 (ažurirano 02.Apr.2020.)
"Dveri": Marketinški trik Šarovića
Pokret "Dveri" nikada nije dobio poziv Srpske radikalne stranke za saradnju i predizbornu koaliciju na vanrednim republičkim izborima, saopšteno je iz te stranke. Današnji poziv zamenika predsednika Nemanje Šarovića pokret shvata kao marketinški trik.
Poziv Srpske radikalne stranke za saradnju i predizbornu koaliciju na izborima Dveri ocenjuju kao marketinški trik Nemanje Šarovića.
Dveri u saopštenju >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << navode da poziv Šarovića "više liči na marketinški trik da bi se zakamufliralo odbijanje SRS da sa Dverima istinski sarađuje".
Taj pokret tvrdi i da je iskrena saradnja "želja većine gradskih i opštinskih odbora SRS koji nam se svakodnevno javljaju, nezadovoljni nedavnom odlukom Predsedničkog kolegijuma SRS da odbaci ideju predizborne koalicije sa Dveri".
Dveri navode i da ostaju "zainteresovani za predizbornu i otvoreni za svaku postizbornu saradnju" sa svim patriotskim organizacijama koje se zalažu odbranu KiM, prekid pregovora sa EU i okretanje Srbije ka Rusiji.
SRS-u je, posle lidera "Obraza" Mladena Obradovića, pristupio i vođa organizacije Srpski narodni pokret "Naši" Ivan Ivanović čime je, kako poručuju iz te stranke, nastavljeno formiranje patriotskog bloka.
U okviru formiranja patriotskog bloka, radikali su uputili poziv i pokretu "Dveri", a kako je rekao Šarović, još čekaju odgovor.
"Dveri": Šarovićev marketinški trik
Izvor: RTS, 07.Feb.2014
Pokret "Dveri" nikada nije dobio poziv Srpske radikalne stranke za saradnju i predizbornu koaliciju na vanrednim republičkim izborima, saopšteno je iz te stranke. Današnji poziv zamenika predsednika Nemanje Šarovića pokret shvata kao marketinški trik...Poziv Srpske radikalne stranke za saradnju...