Dveri: Šarovićev marketinški trik

Izvor: RTS, 07.Feb.2014, 20:10   (ažurirano 02.Apr.2020.)

"Dveri": Šarovićev marketinški trik

Pokret "Dveri" nikada nije dobio poziv Srpske radikalne stranke za saradnju i predizbornu koaliciju na vanrednim republičkim izborima, saopšteno je iz te stranke. Današnji poziv zamenika predsednika Nemanje Šarovića pokret shvata kao marketinški trik.

Poziv Srpske radikalne stranke za saradnju i predizbornu koaliciju na izborima "Dveri" ocenjuju kao marketinški >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << trik Nemanje Šarovića.

"Dveri" u saopštenju navode da Šarovićev poziv "više liči na marketinški trik da bi se zakamufliralo odbijanje SRS-a da sa 'Dverima' istinski sarađuje".

Taj pokret tvrdi i da je iskrena saradnja "želja većine gradskih i opštinskih odbora SRS-a koji nam se svakodnevno javljaju, nezadovoljni nedavnom odlukom Predsedničkog kolegijuma SRS-a da odbaci ideju predizborne koalicije sa Pokretom 'Dveri'".

"Dveri" navode i da ostaju "zainteresovani za predizbornu i otvoreni za svaku postizbornu saradnju" sa svim patriotskim organizacijama koje se zalažu odbranu KiM, prekid pregovora sa EU i okretanje Srbije ka Rusiji.

SRS-u je, posle lidera "Obraza" Mladena Obradovića, pristupio i vođa organizacije Srpski narodni pokret "Naši" Ivan Ivanović, čime je, kako poručuju iz te stranke, nastavljeno formiranje patriotskog bloka.

U okviru formiranja patriotskog bloka, radikali su uputili poziv i Pokretu "Dveri", a kako je rekao Šarović, još čekaju odgovor.

Nastavak na RTS...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RTS. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RTS. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.