Konferencija SEMPL udružila jadransku regiju i izabrala pobednike nagrada Sempler

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 07.Dec.2012, 13:46   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Konferencija SEMPL udružila jadransku regiju i izabrala pobednike nagrada Sempler

ADVERTISER-SERBIA.COM / LUBLJANA – Konferencija medijskih trendova koja je održana 29. i 30. novembra u Portorožu, u svom 14. izdanju, ugostila je 700 učesnika i ove godine privukla rekordan broj stranaca>>> (Ključne reči: Pristop Media; ZenithOptimedia Slovenija; Publicis; buying; media bajing; budžet; oglašavanje; advertising; advertajzing; konferencije; mediji; Maja Kolar Banca Intesa; Jozo Laurenčić direktor i partner agencije Idea Plus Communications; nagrade Zlatnih; Veliki Sempler)

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.