Šta je potrebno kako biste opremili jednu prosečnu kancelariju IT kompanije?

Izvor: Objava, 28.Jan.2020, 12:51   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Šta je potrebno kako biste opremili jednu prosečnu kancelariju IT kompanije?

Pokretanje sopstvenih biznisa oduvek je bila želja mnogih, ali, u nekom prethodnom periodu, tačnije nekim prethodnim decenijama je bilo teško sprovesti sve u delo, jer je bilo previše istih kompanija, za neke biznise je bilo potrebno jako mnogo ulaganja, pa se sve to odlagalo, teško se u takve priče upuštalo, a danas se to u velikoj meri sve promenilo zahvaljujući postojanju IT industrije.

Digitalna pismenost i neverovatan napredak u toj sferi doveli su do otvaranja mnogobrojnih firmi i kompanija, što velikih, što nekih manjih, a iako ih ima u velikom broju, čini se, to opet nije grana poslovanja koja je prenatrpana i koja ne trpi novitete i nove ljude, već se uvek oseća potreba za novim imenima. Usled takve činjenice, svi oni koji imaju neko znanje i veštine koje jesu potrebne IT svetu, razmišljaju manje ili više o činjenici da sami započnu posao, a mi smo došli na ideju da vidimo šta je to što bi bilo najpotrebnije za opremanje jednog poslovnog, tačnije kancelarijskog prostora.
Osnovna oprema
Savršeni računari su najsonovnija oprema jedne IT kompanije i njenih kancelarija, to se ne dovodi uopšte u pitanje, ali ono što je kvalitetnom kompjuteru potrebno jeste kvalitetna i funkcionalna osnovna oprema. Monitor je tu prvi „na udaru“, jer ukoliko posedujete monitor sa ozbiljnim kvalitetima, ekranom od dosta inča, poslovi će biti brže i lakše urađeni. Tu je i tastatura, kao osnovni alat. Pa umesto one tradicionalne, bežična tastatura jeste ne samo potreba, već je bežična tastatura i realan izbor u veku u kom živimo.

Postoji veliki broj tipova i vrsti monitora. 144hz monitor je nešto slabijih performansi i koristi se više za kućnu upotrebu dok su monitori 4k sa dosta jasnijom rezolucijom prepručljiviji za IT firme.
Kancelarijski nameštaj
Iako u ovom trenutku i u ovoj priči kancelarijski nameštaj definitivno nije nešto što je najvažnije i najbitnije, od njega se svakako kreće, što je i logično. Najpre, bitna je funkcionalnost, ali danas se mnogo pažnje obraća i na sam izgled, savremenost u uređenju, jer kako se radi o poslu koji je možda i van svog vremena, onda bi i izgled jedne firme, bila ona manja ili veća, treba da prati sve u stopu. Osnovni kancelarijski nameštaj jesu radni sto i stolica, a oni trebada obezbede dovoljno prostora za rad, nesmetano funkcionisanje, te da stolica pruži savršenu podršku kičmi i celim leđima, jer se sve normalno radi sedeći za kompjuterima. Sve ostalo, van ovoga, jesu potrebne dopune i razmišljanje o samom stilu, a to je već stvar ukusa o kojoj ne treba dalje govoriti.
Dobra internet konekcija
Ovo je već najbitnija stavka kod jedne IT kompanije, dobra, pa čak i savršena internet konekcija. Iako smo daleko od savršenog interneta, bez prekida saobraćaja, ogromne brzine saobraćaja i razmene podataka po nekim prihvatljivim cenama, ipak ima nešto što deluje i šta jeste najprivlačnije, a to je optički internet. Ono što je prednost koju optički internet ima jeste stabilnost i konstantan protok interneta po istoj brzini, bez padova i skokova, ali još važnije, bez iznenadnih prekida, koji nekad u IT industriji mogu da naprave jako velike probleme, pa čak i gubitke. Optički internet danas je kod nas definitivno najbolje rešenje po tom pitanju, jer bez obzira na koju brzinu da se odlučite prilikom instaliranja internet opreme, znaćete da će on uvek funkcionisati, te da se neće „gubiti“ poput sad već tradicionalnih internet konekcija koje nam se nude.