Izvor: marketingITD.com, 03.Mar.2014, 17:14   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Među predavačima konferencije Webiz i predstavnik kompanije Google

Konferencija o poslovnoj primeni Interneta Webiz održava se po drugi put u Zrenjaninu u hotelu Vojvodina u periodu od 20. do 23. marta. Vođeni prošlogodišnjim uspehom i pozitivnim kritikama, organizatori su se, kako kažu, ove godine potrudili da kompletnu organizaciju kao i program konferencije podignu na jedan novi, znatno viši nivo.
Što se konferencijskog dela tiče, prošlogodišnji koncept je delimično zadržan, te je program konferencije tematski podeljen u tri dana.
U petak, 21. marta, konferencija započinje pričom o novoj, digitalnoj ekonomiji. Prvi dan konferencije Webiz obeležiće predavanje predstavnika kompanije Google, gospodina Vedrana Bajera, kao i predavanje Dejana Petrovića, vlasnika jedne od najvećih kompanija u Australiji koja se bavi SEO optimizacijom.
Drugi dan konferencije, subota 22. mart, osmišljen je da se posetiocima kroz dva tipa predavanja, Informacija i Motivacija, ispričaju neka iskustva i prenese znanje stečeno u višegodišnjem radu u oblasti digitalnog poslovanja. Motivaciona predavanja biće posebno zanimljiva s obzirom na to da su osmišljena da pokrenu mlade ljude na akciju i samostalno delovanje. Predavanja u subotu držaće predstavnici nekih od najvećih digitalnih agencija i dizajn studija u Srbiji i regionu: Homepage, iStudio, Huge Media, Saturized… Drugi dan konferencije zaokružiće panel diskusija o digitalnom poslovanju u regionu, a kojoj će prisustvovati predstavnici zemalja iz regiona: Makedonije, Crne Gore, Hrvatske, Bosne i Hercegovine i naravno Srbije.
Poslednji, treći dan konferencije bavi se startupima, i u skladu sa temom predavači će biti ljudi koji su pokrenuli uspešne startup projekte, oni koji tek treba da budu uspešni, i nalaze se u procesu razvoja svojih ideja. Treći dan zatvara panel diskusija o startupima, a govoriće nekoliko uspešnih preduzetnika koji su uspeli da dođu do ozbiljnih investicija za svoje ideje.
Pored konferencijskog dela, ove godine je novina program poslovne edukacije koji se održava 20. i 21. marta, a namenjen je predstavnicima malih i srednjih preduzeća, preduzetnicima, kao i zaposlenima u javnom sektoru. Program je osmišljen sa ciljem da se poslovni ljudi edukuju na temu poslovne primene interneta, adekvatnog online nastupa, komunikacije putem interneta i društvenih mreža, online promocije i prodaje, kao i na teme nekih naprednih tehnika poboljšanja poslovnih performansi svojih organizacija. Edukatori Programa poslovne edukacije su neka od najpoznatijih imena internet poslovanja u Srbiji poput Miloja Sekulića i Dragana Varagića. Za razliku od konferencijskog dela koji je besplatan za sve one koji su se prijavili putem zvanične stranice Webiz konferencije, za Program poslovne edukacije postoje kotizacije.
Partneri ovogodišnje Webiz konferencije su Telekom Srbija a.d., Dijamant a.d., LiveTV, iStudio i Progressive media. Pored Partnera, veliki broj kompanija, preduzetnika i agencija je pomogao održavanje ovogodišnje konferencije, a neki od njih su: Tehnički fakultet ‘’Mihajlo Pupin’’ u Zrenjaninu, Visoka tehnička škola strukovnih studija u Zrenjaninu, agencija Homepage, RNIDS, Appricot, Adriahost, Hotel Vojvodina, SWA tim, Microsoft, Vorp distribucija…. Veliki broj medija pruža svoj doprinos konferenciji prateći sva dešavanja u vezi sa njom, a među njima je i marketingITD.
Zvanični blogeri konferencije su neka od najpoznatijih imena iz sveta bloga i digitalnih komunikacija u Srbiji i regionu: Marko Mudrinić (Netokracija), Miloš Petrović (Miloš blog), Darko Buldioski (NewMediaMK), Hana Kazazović (Bosanka.net), Jovana Šakotić (Digitalizuj.me), a ispred marketingITD tima Aca Todorović.
The post Među predavačima konferencije Webiz i predstavnik kompanije Google appeared first on marketingITD.

Nastavak na marketingITD.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta marketingITD.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta marketingITD.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.