Izvor: B92, 17.Jul.2019, 14:49 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Lav pivo pokrenulo kampanju za očuvanje orla krstaša
Lav pivo, najpopularniji domaći brend kompanije Carlsberg Srbija, u saradnji sa Ministarstvom zaštite životne sredine i Društvom za zaštitu i proučavanje ptica Srbije, pokrenulo je kampanju “Lavovski za orlove”, koja ima za cilj obnavljanje brojnosti orla krstaša u Srbiji.
Tako će po jedan dinar od svake prodate 0.5 flaše Lav piva biti odvojen za obnovu staništa ove fascinantne ptice, koja je, uprkos činjenici >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << da celu istoriju predstavlja simbol sa grba naše zemlje, danas u Srbiji na rubu opstanka. Predstavljanju kampanje prisustvovali su ministar zaštite životne sredine, Goran Trivan, generalni direktor Carlsberg Srbija, Vladimir Vava, i direktor Društva za zaštitu i proučavanje ptica Srbije, Milan Ružić.
“Kamo sreće da je više kompanija koje na ovaj način iskazuju svoju društvenu odgovornost. Bez čuvanja životne sredine, kao što to radi kompanija Carlsberg u okviru celokupnog poslovanja, nema biodiveziteta, a samim tim ni orla krstaša. Ova akcija će doprinteti tome da uslove za orla krstaša učinimo boljim i da mu pomognemo da opstane u našoj zemlji” – izjavio je minister Trivan povodom pokretanja ove kampanje.
“Orao krstaš je kroz celu istoriju Srbije bio njen simbol, a kampanjom ‘Lavovski za orlove’ odlučili da učinimo nešto povodom ugroženosti ove vrste i, zajedno sa partnerima, podignemo svest o neodvojivosti identiteta stanovnika Srbije od životne sredine u kojoj vekovima žive. Zahvaljujući bliskoj vezi ljubitelja piva sa našim brendovima, smatramo da je Lav pivo odličan kanal da u očuvanje naših prirodnih bogatstava uključimo i svoje potrošače, sa ciljem da omogućimo orlovima krstašima da ponovo u Srbiji imaju stanište koje odgovara njihovim potrebama” – rekao je generalni direktor kompanije Carlsberg Srbija Vladimir Vava
Milan Ružić iz Društva za zaštitu i proučavanje ptica Srbije pojasnio je uzroke nestanka orlova krstaša iz naše zemlje
“Gubitak staništa i plena, trovanje i ubijanje iz vatrenog oružja doprineli su da naša populacija orlova krstaša trenutno broji svega jedan par, koji se godinama uspešno gnezdi na severu Banata. Orlovi Bora i Eržika, junaci naše priče, uspešni su zato što se čuvaju danonoćno, no, i pored toga, ne možemo reći da je posao završen. Opasnosti vrebaju sa svih strana, a povećanje populacije krstaša u Srbiji uslovljeno je postojanjem drugih lokacija na kojima ima drveća povoljnog za izgradnju masivnih gnezda, bogatstvom plena i bezbednim prostorom u kome nema uznemiravanja i direktnog ugrožavanja” – objasnio je Ružić.
Upravo ovih dana očekuje se da mladunci Bore i Eržike prvi puta rašire krila i polete iz gnezda, a hoće li se i oni jednoga dana gnezditi u Srbiji ili negde drugde, zavisi upravo od ovakvih inicijativa, te spremnosti svakog od nas da se uključi i doprinese njihovoj uspešnosti.
Više informacija o kampanji možete pronaći na www.lavovskizaorlove.rs
Kompanija Karlsberg obnavlja brojnost orlova krstaša u Srbiji
Izvor: Danas, 17.Jul.2019
Kompanija Karlsberg (Carlsberg) Srbija saopštila je danas da je u saradnji sa Ministarstvom zaštite životne sredine i Društvom za zaštitu i proučavanje ptica Srbije pokrenula kampanju "Lavovski za orlove", koja ima za cilj obnavljanje brojnosti orla krstaša u Srbiji. Članak Kompanija Karlsberg...
Lavovski za orlove: Lav pivo pokrenulo kampanju za očuvanje orla krstaša
Izvor: Story, 18.Jul.2019, 12:14
Lav pivo, najpopularniji domaći brend kompanije Carlsberg Srbija, u saradnji sa Ministarstvom zaštite životne sredine i Društvom za zaštitu i proučavanje ptica Srbije, pokrenulo je kampanju “Lavovski za orlove”, koja ima za cilj obnavljanje brojnosti orla krstaša u Srbiji. Tako će po jedan...