Izvor: Kurir, 10.Jan.2017, 14:06 (ažurirano 02.Apr.2020.)
MORA SE ZARADITI: Fejsbuk uvodi novu promenu koja se korisnicima nimalo neće dopasti!
.
Korisnici Fejsbuka svakodnevno odgledaju 100 miliona sati video sadržaja, a na ovoj društvenoj mreži u okviru video-snimaka ubuduće će gledati i reklame Kompanija planira uvođenje novog “mid-roll” formata koji oglašivačima omogućava ubacivanje reklama u video-snimke koje korisnici gledaju najmanje 20 sekundi
Prvi čovek najveće svetske društvene mreže, Mark Zakerberg, navodi da neće biti uvođene reklame koje počinju pre pokretanja video-snimaka >> Pročitaj celu vest na sajtu Kurir << Fejsbuk će za sada oglašivačima davati 55 odsto zarade, što je isti procenat koji nudi i Jutjub, koji je prvi na polju oglašavanja u okviru video-sadržaja
(recodenet)
Autor: AP
Fejsbuk uvodi reklame u video snimke i zaradu korisnicima
Izvor: N1 televizija, 11.Jan.2017, 00:21
Fejsbuk planira da ostvari dodatnu zaradu novim oblikom reklamiranja u video-sadržajima koji se objavljuju na ovoj društvenoj mreži. Najavljeno je da probna faza kreće uskoro, što verovatno neće obradovati mnoge korisnike...Fejsbuk će oglašivačima davati 55 posto zarade, što je iznos koliki...