MORA SE ZARADITI: Fejsbuk uvodi novu promenu koja se korisnicima nimalo neće dopasti!

Izvor: Kurir, 10.Jan.2017, 14:06   (ažurirano 02.Apr.2020.)

MORA SE ZARADITI: Fejsbuk uvodi novu promenu koja se korisnicima nimalo neće dopasti!

.

Korisnici Fejsbuka svakodnevno odgledaju 100 miliona sati video sadržaja, a na ovoj društvenoj mreži u okviru video-snimaka ubuduće će gledati i reklame Kompanija planira uvođenje novog “mid-roll” formata koji oglašivačima omogućava ubacivanje reklama u video-snimke koje korisnici gledaju najmanje 20 sekundi

Prvi čovek najveće svetske društvene mreže, Mark Zakerberg, navodi da neće biti uvođene reklame koje počinju pre pokretanja video-snimaka >> Pročitaj celu vest na sajtu Kurir << Fejsbuk će za sada oglašivačima davati 55 odsto zarade, što je isti procenat koji nudi i Jutjub, koji je prvi na polju oglašavanja u okviru video-sadržaja

(recodenet)

Autor: AP

Nastavak na Kurir...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Fejsbuk uvodi reklame u video snimke i zaradu korisnicima

Izvor: N1 televizija, 11.Jan.2017, 00:21

Fejsbuk planira da ostvari dodatnu zaradu novim oblikom reklamiranja u video-sadržajima koji se objavljuju na ovoj društvenoj mreži. Najavljeno je da probna faza kreće uskoro, što verovatno neće obradovati mnoge korisnike...Fejsbuk će oglašivačima davati 55 posto zarade, što je iznos koliki...

Nastavak na N1 televizija...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Kurir. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Kurir. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.