NEM Dubrovnik 2023 objavio agendu: 12 keynote, 60 govornika, ekskluzivne projekcije i posebne najave

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 03.Maj.2023, 16:18

NEM Dubrovnik 2023 objavio agendu: 12 keynote, 60 govornika, ekskluzivne projekcije i posebne najave

Objavljena je potpuna agenda za NEM Dubrovnik 2023 koji će biti održan od 5. do 8. juna 2023. godine u Hotelu Dubrovnik Palace. Deseto izdanje omiljenog TV marketa Srednje i Istočne Evrope biće najveće do sada, sa 12 keynote govornika koji će dati vredan uvid u složenu TV industriju koja se stalno menja:

Victoriya Boklag, CEO, United Group, Jamie Cooke, GM CEE, Baltics, Middle East, Mediterranean, Turkey and EMEA Pay TV and Creative Agency, Warner Bros. Discovery, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Vladimir Lučić, CEO, Telekom Srbija, Dimitris Michalakis, COSMOTE TV Executive Director at Hellenic Telecommunications Organisation, Louise Pedersen, CEO, All3Media International, Vanda Rapti, EVP & Chief Commercial Officer for North America and Viaplay Select, Viaplay Group, Monty Sarhan, CEO, SkyShowtime, Frank Spotnitz, CEO, Executive Producer, Big Light Productions, Dušan Švalek, Deputy CEO, CME, Maria Valenzuela, General Manager, Movistar Plus+ International Division, Moritz Von Kruedener, Managing Director, Beta Film GmbH i Mark Young, EVP, Distribution & Networks, EMEA, Sony Pictures Television.

Sa svojih 20 godina iskustva u emitovanju, voditeljsku palicu programa imaće legendarna voditeljica Kasia Madera, BBC News.

Otvaranje će biti posvećeno deset uzbudljivih godina izgradnje brenda NEM, o čemu će se govoriti tokom panela naziva 10 YEARS OF NEM pod pokroviteljstvom agencije Mediavision.

Koji su kriterijumi kupaca pri kupovini novog sadržaja? Odgovore ćemo dobiti na panelu naziva WHAT MAKES CONTENT BUYERS TICK AND HOW DO THEY FIND THAT PERFECT FIT?, pod pokroviteljstvom Prva TV.

EUROPE AND BROADCASTERS: CHALLENGES AND OPPORTUNITIES je panel koji sponzoriše ACT. Istražiće ulogu koju zakonodavac i regulator mogu imati, naročito na evropskom nivou, kako bi se ojačala medijska industrija.

Panel naziva CENTRAL EUROPE: WHAT STORY DO WE WANT TO TELL THE WORLD?, pod pokroviteljstvom TVP Worlda, otkriće gde se regija Srednje i Istočne Evrope nalazi po pitanju imidža i identiteta.

Tokom panela IS EUROPE BEING TERRITORIALLY DIVIDED IN TERMS OF GLOBAL STREAMERS’ INVESTMENTS? učesnici će saznati kakva je budućnost istočnoevropskih originalnih produkcija.

O SVOD uslugama i operaterima koji se bore s inflacijom i učincima prenapučenog tržišta raspravljaće se na panelu END-USER PRICING WARS.

Novi Zakon o elektronskim medijima stupio je na snagu u oktobru 2021. Panel naziva MUST-OFFER IN CROATIA ponudiće uvid u nove uslove vezane za predviđene naknade i kako će to uticati na kablovske operatere i sporazume o slobodnoj trgovini.

Tokom panela EVERYTHING YOU’VE ALWAYS WANTED TO KNOW ABOUT FAST BUT WERE AFRAID TO ASK, učesnici će naučiti sve o poslovanju i tehničkim detaljima Free Ad-podržanog Streaming TV-a (FAST).

Panel-rasprave biće zanimljive i korisne zahvaljujući govornicima: Sanja Božić-Ljubičić, Pickbox,Mediavision i Mediatranslations, Matthias Settele, TV Markíza i CME, Branko Čakarmiš, Pro Plus, Pavel Stantchev, TV2 Media Group i Planet TV, Adrian Ježina, Telemach Croatia i Telemach Slovenia, Jan Maxa, Czech Television, Katarina Pavlović, Prva TV i B92, Marcin Skabara, TVP (Telewizja Polska S.A.), Rahela Štefanović, Croatian Radiotelevision (HRT), Iza Piotrowska, Duck TV, Jonathan Broughton, EBU, Grégoire Polad, Association of Commercial Television and Video on Demand Services in Europe, Paweł Kosiacki, Polsat Media, Carolina Lorenzon, ACT, Board Nuno Soares de Oliveira, NOS, Tonko Weissmann, RTL Croatia, Filip Styczyński, TVP World, Jason J. Smart, Kyiv Post, Sergej Sumlenny, European Resilience Initiative Center (ERIC), Robert Šveb, Croatian Radiotelevision (HRT), Sascha Fahrbach, TVP World, Julia Maxwell, Viaplay Group, Daniel Friedlaender, Sky EU Office, Emmanuel Eckert, Mediawan, Christian Grece, European Audiovisual Observatory, Anna Lenerova, O2 Czech Republic, Peter Wassong, Deutsche Telekom, Maria Rua Aguete, Omdia, Tonko Obuljen, HAKOM, Nikola Klisović, A1 Croatia, Siniša Đuranović, Croatian Telekom, Dražen Mavrić, Nova TV, Krešimir Partl, Ministry of Culture and Media Croatia, Guy Bisson, Ampere Analysis, Stefan Niesen, Amagi Corporation i drugima.

 

Poseban deo agende je TV Tech Showcase, program namenjen tehnološkim kompanijama koje svojim inovativnim rešenjima unapređuju rast i razvoj TV industrije.

Anette Schaefer, Big Picture, predvodiće panel i predstavljanje kompanija Comcast Technology Solutions, Broadpeak, Gcore i Sandbox Group.

Vredno znanje takođe će se podeliti kroz prezentacije govornika Haymi Behar, SPI International (Canal+ Company), Marcel Satanek, Slovak Telekom i Digi Slovakia, i Aymeric Genty, Eutelsat i Maria Rua Aguete, Executive Director, Technology Fellow, Omdia

 

Prvi dan započeće ekskluzivnom projekcijom, pićem i večerom uz švedski sto Sony Pictures Televisiona. Nakon toga, Eutelsat će prirediti zabavu na terasi na krovu koja pruža taj posebni NEM Dubrovnik pogled.

Drugog dana posetioci će se upoznati s novitetima iz Lionsgatea. Paramount Global Content Distribution sponzoriše Happy Hour i priliku za umrežavanje uz bazen, a nakon spektakularnog zalaska sunca, Telekom Srbija dominiraće druge večeri sa svojim Exclusive Announcement Panelom, nakon čega će uslediti veliki party na Vala Beach Clubu.

Tkom trećeg dana, BBC Studios predstaviće svoj novi sadržaj, nakon čega će Pickbox NOW&Pickbox TV organizovati ručak s koktelima za sve učesnike, TVP World počastiće sve učesnike Happy Hourom na terasi uz bazen, nakon čega će svi učesnike krenuti na Brilliant Change Event koji sponzoriše The Walt Disney Company u noćnom klubu Lazareti u dubrovačkom starom gradu.

Više informacija o događanju saznajte na zvaničnoj stranici NEM Dubrovnik 2023.

***

Nezaobilazan B2B događaj za CEE regiju

NEM Dubrovnik je B2B event koji se održava svake godine i posvećen je razvitku TV industrije u zemljama CEE regije. Redovni gosti su predstavnici FTA i pay TV kanala, tehnološke kompanije, pružaoci usluga streaminga i telekomunikacijskih usluga te drugi operateri koji omogućuju gledanje televizijskih programa, ali isto tako i mnogi glumci, producenti, redatelji, scenaristi i drugi profesionalci iz audiovizuelne industrije.

Proteklih godina na NEM Dubrovniku su učestvovali predstavnici više od 180 velikih globalnih i lokalnih kompanija, među ostalima: Eutelsat, Deutsche Telekom, A1 Telekom Austria Group, United Group, Comcast, Irdeto, NAGRA, Global Agency i Warner Bros. Discovery te AMC Networks International, BBC Studios, Paramount, Disney, NBCUniversal, Fremantle, Sony Pictures Television, Pickbox, MGM, ITV Studios Global Entertainment, Viasat World, Telekom Srbija Group, Prva Srpska Televizija, ZDF, BETA Film, HRT, Nova TV, RTL Hrvatska, RTL Hungary i mnogi drugi.

New Europe Market

New Europe Market (NEM) zajednički je naziv za niz događaja koje organizuje Mediavision, hrvatska agencija za marketing i televizijsku industriju. NEM se već tradicionalno održava u Dubrovniku, a 2019. godine prvi je put održan i NEM Zagreb posvećen televizijskom stvaralaštvu. Tokom tri dana bogatog programa u Esplanade Zagreb Hotelu, event je fokusiran na kreiranje TV i filmskog sadržaja, a održavaju se i brojne radionice, kao i TV Writing Contest, natječaj u pisanju najboljeg scenarija.
Pogledaj vesti o: Telekom Srbija

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.