Izvor: RTS, 12.Avg.2011, 16:37 (ažurirano 02.Apr.2020.)
SNS o medijskoj strategiji
Potrebno je prvo onemogućiti uticaj tajkuna na medije, a onda razgovarati o strategiji u toj oblasti, rekao funkcioner SNS-a Nebojša Stefanović. RTS odgovorio SNS-u.
Srpska napredna stranka (SNS) danas je ocenila da je besmisleno razgovarati o medijskoj strategiji i tome da li država treba da ima vlasništvo u medijima ili ne, dok se ne reši problem uticaja tajkuna na medije.
Funkcioner SNS-a Nebojša Stefanović je na konferenciji za novinare rekao >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << da pod tajkunima misli na Dragana Đilasa i Srđana Šapera koji su, kako tvrdi, vlasnici svih marketinških sekundi i gotovo svih medija u Srbiji.
On je rekao da SNS ima dokaze da firme Đilasa i Šapera imaju veliki uticaj na kupovinu sekundi od RTS-a, B92, "a verovatno i drugih medija".
"Mi ne želimo uopšte da razgovaramo o donošenju bilo kakve strategije, dok se ovo pitanje ne reši", rekao je Stefanović.
RTS posluje sa 10 marketinških agencija i sa više od 200 direktnih kupaca. U 2010. godini ostvarili smo prihod od reklama od 24,9 miliona evra.
RTS je direktno ugovorio i ostvario 39 odsto od ukupnog prihoda, a ostatak od 61 odsto čini zbirno prihod od svih 10 marketinških agencija.