SNS o medijskoj strategiji

Izvor: RTS, 12.Avg.2011, 16:37   (ažurirano 02.Apr.2020.)

SNS o medijskoj strategiji

Potrebno je prvo onemogućiti uticaj tajkuna na medije, a onda razgovarati o strategiji u toj oblasti, rekao funkcioner SNS-a Nebojša Stefanović. RTS odgovorio SNS-u.

Srpska napredna stranka (SNS) danas je ocenila da je besmisleno razgovarati o medijskoj strategiji i tome da li država treba da ima vlasništvo u medijima ili ne, dok se ne reši problem uticaja tajkuna na medije.

Funkcioner SNS-a Nebojša Stefanović je na konferenciji za novinare rekao >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << da pod tajkunima misli na Dragana Đilasa i Srđana Šapera koji su, kako tvrdi, vlasnici svih marketinških sekundi i gotovo svih medija u Srbiji.

On je rekao da SNS ima dokaze da firme Đilasa i Šapera imaju veliki uticaj na kupovinu sekundi od RTS-a, B92, "a verovatno i drugih medija".

"Mi ne želimo uopšte da razgovaramo o donošenju bilo kakve strategije, dok se ovo pitanje ne reši", rekao je Stefanović.

RTS posluje sa 10 marketinških agencija i sa više od 200 direktnih kupaca. U 2010. godini ostvarili smo prihod od reklama od 24,9 miliona evra.

RTS je direktno ugovorio i ostvario 39 odsto od ukupnog prihoda, a ostatak od 61 odsto čini zbirno prihod od svih 10 marketinških agencija.

Nastavak na RTS...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RTS. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RTS. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.