Izvor: PRObjave.com, 19.Maj.2010, 14:36   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Novi marketinški koncept: Kroz promene do novih mogućnosti!

Jedan od pionira marketinških komunikacija na području ex-YU, za koga se može reći da je mag kreativnog marketinškog izraza, Jernej Repovš, koji je i dugogodišnji predsednik i Regionalni kreativni direktor agencije Studio Marketing JWT, održaće u Beogradu, 2. juna predavanje na već dugo obrađivanu temu ekonomskih promena i prilagođavanja ovoj situaciji u području marketinga. Predavanje pod naslovom "Novi marketinški koncept: Kroz promene do novih mogućnosti" predstaviće inovativan pogled na trenutne privredne okolnosti i društvene promene koje su je proizvele, a zatim i mogućnosti za opstanak i razvoj kompanija.
"Crvena nit" predavanja govori o privrednom padu kao prilici za novi razvoj i rast poslovanja što kao posledicu ima poboljšanje životnih uslova. Predavanje će predstaviti nove razvojne cikluse, koji se već vide u promeni ponašanja potrošača. Polazi se od teze da su potrošači središte procesa promena kojima se bavi marketing, zbog čega je ključno pravovremeno prepoznati njihove potrebe.
PR Komunikacije Hill & Knowlton
Užička 22
11000 Beograd
Tel: + 381 11 36 72 732, 36 72 752
Fax: + 381 11 26 63 885
Email: rdanilov@prhillandknowlton.com
Web: www.prhillandknowlton.com

Nastavak na PRObjave.com...






Povezane vesti

Novi marketinski koncept: kroz promene do novih mogucnosti

Izvor: Economy.rs, 20.Maj.2010, 02:32

Jedan od pionira marketinskih komunikacija na podrucju ex-YU, za koga se moze reci da je mag kreativnog marketinskog izraza, Jernej Repovs, koji je i dugogodisnji predsednik i Regionalni kreativni direktor agencije Studio Marketing JWT, odrzace u Beogradu, 2. juna predavanje na vec dugo obradivanu temu...

Nastavak na Economy.rs...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta PRObjave.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta PRObjave.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.