Uručena priznanja “Miljenik potrošača” za najbolje brendove u Srbiji

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 14.Maj.2021, 10:53

Uručena priznanja “Miljenik potrošača” za najbolje brendove u Srbiji

U četvrtak, 13. maja, u Skupštini grada Beograda, po prvi su svečano uručena priznanja “Miljenik potrošača” za omiljene brendove na tržištu Srbije.

Titulu „Miljenik potrošača” osvojili su brendovi: Plazma u kategoriji „Slatkiši”, Zlatiborac u kategoriji „Meso i mesne prerađevine”, Dijamant u kategoriji „Ulje, prilozi i prelivi”, Rubin za omiljena vina, Dunav osiguranje u kategoriji „Osiguravajuća >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << društva”, kao i Pošta Srbije u kategoriji „Transport robe i putnika”. Kao svoje omiljeno pivo potrošači su označili Zaječarsko, a u kategoriji „Nameštaj” najviše glasova dobio je brend Forma Ideale. Omiljena kafa potrošača je Nescafe, a u kategoriji „Kućna higijena” najviše glasova dobio je Persil.

Akciju “Miljenik potrošača organizovalo je udruženje “Moja Srbija” uz podršku Grada Beograda. U konkurenciji za nagradu našlo se 1 500 brendova u 30 kategorija. Nominovani su najpoznatiji brendovi koji se mogu naći na tržištu Srbije, bez obzira na njihovo poreklo ili poreklo kompanije u čijem vlasništvu se nalaze.

Ovo je možda prekretnica da ponovo počnemo da obeležavamo uspehe domaćih kompanija. U prethodnom periodu smo najviše pažnje posvećivali zdravstvenim radnicima, ali ne smemo zaboraviti da su svi oni koji su učestvovali u proizvodnji i privredi doprineli prevazilaženju ove krize. ‘Moja Srbija’ je partner sa kojim Grad Beograd sarađuje 12 godina i upravo na ovom mestu je dodeljeno mnogo nagrada. Ovog puta dodeljuje se nagrada koja je sačinjena od emocija i vezanosti građana prema proizvodima i brendovima”, istakao je Andreja Mladenović, pomoćnik gradonačelnika Beograda i dodao da će grad Beograd i ubuduće nastaviti da podržava razvoj domaćih kompanija i domaćeg preduzetništva.

Milan Ristić iz udruženja “Moja Srbija” naglasio je činjenicu da je i pored oštre konkurencije i nominacije velikog broja svetski poznatih brendova, najviše glasova potrošača pripalo domaćim kompanijama i kompanijama koje imaju proizvodne pogone u Srbiji. “Tokom prethodnih dvanaest godina, koliko traje naša kampanja, primetno je poboljšan odnos građana prema domaćim proizvodima i kompanijama, što za rezultat mora imati razvoj domaće proizvodnje i celokupne privrede, a samim tim i poboljšanje standarda građana Srbije”, dodao je on.

Akcija „Miljenik potrošača” organizovana je u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji”, u okviru koje se odvijaju i akcije „Moj izbor” i „Dobročinitelj”. Akcija „Moj izbor” je usmerena ka podsticanju razvoja domaće proizvodnje i promociji najboljih domaćih proizvoda, dok je cilj akcije „Dobročinitelj” isticanje najodgovornijih kompanija i organizacija u našoj zemlji.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.