[TEMA MESECA, CANNES LIONS 2018] UROŠ VUKOVIĆ, kreativni direktor agencije Publicis Beograd: „Bilo je očekivano da se pre ili kasnije dogode ozbiljne tektonske promene“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 07.Jun.2018, 11:46   (ažurirano 02.Apr.2020.)

[TEMA MESECA, CANNES LIONS 2018] UROŠ VUKOVIĆ, kreativni direktor agencije Publicis Beograd: „Bilo je očekivano da se pre ili kasnije dogode ozbiljne tektonske promene“

Našim sagovornicima postavili smo sledeća pitanja:

…komentar na promene u organizaciji festivala…I ako su promene kozmetičke prirode – bolje ikad, nego nikad.

Kanski festival i jeste refleksija stanja u advertajzing industriji. Svojevrstan advertajzing advertajzinga koji ocenjuje – advertajzing. Kako je sama industrija u kvalitativnoj recesiji već jednu deceniju, bilo je očekivano da se pre ili kasnije dogode ozbiljne tektonske promene, a pre tektonskih obično >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << ide serija manjih potresa.

…zašto Kanski lavovi srpskim agencijama samo za social good/non-profit kampanje…Upravo o tome govorim.

Naši klijenti su odavno bili primorani da restruktuiraju način poslovanja i budžete. Mnoge usluge koje su agencije nudile klijentima, sada se nalaze van agencije. Neke od njih je klijent integrisao u svoj sistem obučavajućigodinama svoje zaposlene da obavljaju i deo agencijskih poslova. Druge usluge su postale dostupne putem globalnih servisa i agencije više nisu imale nikakav ekskluzivitet nad njima. A pojavila se i nova generacija usluga koju agencije nisu na vreme prepoznale kao bitnu…

Agencije su i dalje bile fokusirane na svoju primarnu ulogu, velikog, snažnog i iskusnog dinosaurusa, koji nije kvalifikovan da novoj generaciji klijenata drži predavanje o Darvinovoj teoriji.

U proteklih godinu dana, veliki broj mladih kolega me je zamolio za mišljenje kako je moguće da projekat koji je dobio nekoliko Kanskih lavova, ima svega 50 pregleda na zvaničnoj FB strani?

Naravno da je moguće. Pravo pitanje je u stvari, da li je to dobro?

Evo, danas sve „ozbiljne“ agencije koje se pojavljuju u Kanu imaju tim ljudi koji se bavi pravljenjem i prezentovanjem ideja za Kan. Iskusni talenti okupljeni oko neke trendi „srceparajuće“ ideje iz društveno-političko-religioznog domena lakše će se probiti do Kanskog lava za empatiju, nego li neko koga je brifirao klijent sa definisanim KPI i budžetom i hijerarhijom odobravanja… i rokom za juče.

…učešće svoje agencije na Cannes Lions 2018…Jel ovo trik pitanje?

=)

…favoriti ovogodišnjeg izdanja festivala…Verovatno kao posledica preteranog planiranja i opserviranja u procesu rada u agenciji, sve više mi godi real-time advertajzing. U njemu je sadžana sva hrabrost, visprenost i iskustvo koje advertajzing još uvek može da ponudi u ovom YOLO trenutku.

10 poena za KFC kampanju, kada su ostali bez piletine u svojim restoranima u Engleskoj.

Autor: Nenad Danilović

Izvor: Advertiser Serbia

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

[TEMA MESECA, CANNES LIONS 2018] VELJKO GOLUBOVIĆ, izvršni kreativni direktor agencije New Moment: „Cela industrija je u ekstremnoj krizi pa tako i festival u Kanu“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 08.Jun.2018, 10:38

Našim sagovornicima postavili smo sledeća pitanja:..…komentar na promene u organizaciji festivala…To je uvek tako kada opadne potražnja. Cene su snižene, neke prevazidjene kategorije izbačene, radno vreme skraćeno… Cela industrija je u ekstremnoj krizi pa tako i festival u Kanu. I kao što...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.