
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 09.Jul.2020, 13:16
Reklama koja na upečatljiv način razbija tabu temu menstrualnog ciklusa
Kampanja koja se odvija pod hashtagom #wombstories (priče o maternici) ideja je brenda Bodyform koji se udružio s rediteljkom, spisateljicom i producentkinjom Nishom Ganatra i šest animatorki kako bi prikazali život žena, odnosno njihovih materica na što verodostojniji i otvoreniji način.
Kampanja je osmišljena kako bi se borila protiv kulture ćutanja u vezi sa seksualnim zdravljem žena.
Brend Bodyform je pokrenuo ovu kampanju uporedo sa istraživanjem koje je otkrilo >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << da su dve trećine (68%) žena koje su doživele pobačaj, endometriozu, probleme vezane za plodnost i menopauzu, reklo da su im je razgovori sa porodicom i prijateljima pomogli da se izbore sa problemima ove vrste.
Međutim, isto istraživanje je pokazalo da jedna od pet (21%) žena oseća da društvo želi da one ćute o svojim iskustvima, a skoro polovina (44%) žena oseća kako ćutanjem o svojim problemima, oštećuju mentalno zdravlje.
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...