Reklama koja na upečatljiv način razbija tabu temu menstrualnog ciklusa

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 09.Jul.2020, 13:16

Reklama koja na upečatljiv način razbija tabu temu menstrualnog ciklusa

Kampanja koja se odvija pod hashtagom #wombstories (priče o maternici) ideja je brenda Bodyform koji se udružio s rediteljkom, spisateljicom i producentkinjom Nishom Ganatra i šest animatorki kako bi prikazali život žena, odnosno njihovih materica na što verodostojniji i otvoreniji način.

Kampanja je osmišljena kako bi se borila protiv kulture ćutanja u vezi sa seksualnim zdravljem žena.

Brend Bodyform je pokrenuo ovu kampanju uporedo sa istraživanjem koje je otkrilo >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << da su dve trećine (68%) žena koje su doživele pobačaj, endometriozu, probleme vezane za plodnost i menopauzu, reklo da su im je razgovori sa porodicom i prijateljima pomogli da se izbore sa problemima ove vrste.

Međutim, isto istraživanje je pokazalo da jedna od pet (21%) žena oseća da društvo želi da one ćute o svojim iskustvima, a skoro polovina (44%) žena oseća kako ćutanjem o svojim problemima, oštećuju mentalno zdravlje.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.