Lučić: Telekom Srbija kupio još dva kablovska operatora

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 08.Jan.2019, 10:32   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Lučić: Telekom Srbija kupio još dva kablovska operatora

Kako je rekao, kupovina kablovaca je uslov za realizaciju razvojne strategije „Milion plus“, kojom treba da dođu do više od milion korisnika televizije i interneta.

Kupovinom je dobijeno 120.000 novih internet i televizijskih korisnika koje je imao Radijus vektor i 18.000 koje je imao AVcom.

Upitan može li i ova kupovina da izazove buru u javnosti kao kupovina Kopernikusa, Lučić kaže da ne zna zašto je izazivaju „samo naše akvizicije, a ne i konkurencije„.
>> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << />
Rešili smo da stavimo tačku na zaostajanje Telekoma, da ga postavimo tamo gde treba da bude nacionalni operator, a to je mesto lidera, rekao je Lučić te dodao da se Telekom finansira sopstvenim sredstvima.

Ne finansiramo mi narodnim parama ove akvizicije, već smo punih 10 godina ekstremno profitabilni – naglasio je Lučić.

Kako kaže, kada poredite sve kablovce uključujući i SBB, Telekom ima ubedljivo najveći profit, ali i najveći broj radnika, više nego svi mobilni i kablovski operatori zajedno.

Kupovinom kablovaca smo za pet meseci u Srbiji povećali broj TV korisnika za više od 50 odsto, pa ih sada ima preko 700.000 – rekao je on i dodao da kompaniji to daje snagu da dodatno ulaže u sadržaj te je pokrenut i kanal „Superstar“.

On je naveo da je Telekom imao mali broj TV korisnika, jer su kablovci napravili svoj kartel i paralelnu mrežu i nisu se, kako je rekao, međusobno napadali već su se udružili protiv Telekoma.

U sklopu projekta „Milion plus“ nije kupovina televizija, rekao je Lučić i dodao da će u fokusu, kao i kod svih velikih kompanija u svetu, biti i multimedija, jer je, kako kaže, internet jedini siguran prihod u narednih 50 godina.

Internet portali će u budućnosti biti najveći proizvođači sadržaja i mi želimo da budemo jedan od nosilaca pravljenja tog lokalnog serijskog, sportskog ili naučnog programa.

Cilj nam je da dokažemo da ne samo da možemo da se izborimo sa postojećom konkurencijom i budemo lider u uslugama interneta i televizije već i da uđemo u utakmicu sa digitalnim servisima velikih kompanija – istakao je Lučić u intervjuu za Blic.

Izvor: Tanjug
Pogledaj vesti o: Telekom Srbija

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

"Telekom" želi milion na mreži

Izvor: Večernje novosti, 08.Jan.2019

Nacionalna telekomunikaciona kuća kupila još dva kablovska operatera i pregovara sa još pet manjih. Razvojna strategija za povećanje broja internet i televizijskih korisnika KOMPANIJA "Telekom Srbija" kupila je još dva kabvlovska operatera, "Radijus vektor" i AVcom, a u toku...

Nastavak na Večernje novosti...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.