Izvor: Advertiser-Serbia.com, 08.Jan.2019, 10:32 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Lučić: Telekom Srbija kupio još dva kablovska operatora
Kako je rekao, kupovina kablovaca je uslov za realizaciju razvojne strategije „Milion plus“, kojom treba da dođu do više od milion korisnika televizije i interneta.
Kupovinom je dobijeno 120.000 novih internet i televizijskih korisnika koje je imao Radijus vektor i 18.000 koje je imao AVcom.
Upitan može li i ova kupovina da izazove buru u javnosti kao kupovina Kopernikusa, Lučić kaže da ne zna zašto je izazivaju „samo naše akvizicije, a ne i konkurencije„.
>> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << />
Rešili smo da stavimo tačku na zaostajanje Telekoma, da ga postavimo tamo gde treba da bude nacionalni operator, a to je mesto lidera, rekao je Lučić te dodao da se Telekom finansira sopstvenim sredstvima.
– Ne finansiramo mi narodnim parama ove akvizicije, već smo punih 10 godina ekstremno profitabilni – naglasio je Lučić.
Kako kaže, kada poredite sve kablovce uključujući i SBB, Telekom ima ubedljivo najveći profit, ali i najveći broj radnika, više nego svi mobilni i kablovski operatori zajedno.
– Kupovinom kablovaca smo za pet meseci u Srbiji povećali broj TV korisnika za više od 50 odsto, pa ih sada ima preko 700.000 – rekao je on i dodao da kompaniji to daje snagu da dodatno ulaže u sadržaj te je pokrenut i kanal „Superstar“.
On je naveo da je Telekom imao mali broj TV korisnika, jer su kablovci napravili svoj kartel i paralelnu mrežu i nisu se, kako je rekao, međusobno napadali već su se udružili protiv Telekoma.
U sklopu projekta „Milion plus“ nije kupovina televizija, rekao je Lučić i dodao da će u fokusu, kao i kod svih velikih kompanija u svetu, biti i multimedija, jer je, kako kaže, internet jedini siguran prihod u narednih 50 godina.
Internet portali će u budućnosti biti najveći proizvođači sadržaja i mi želimo da budemo jedan od nosilaca pravljenja tog lokalnog serijskog, sportskog ili naučnog programa.
– Cilj nam je da dokažemo da ne samo da možemo da se izborimo sa postojećom konkurencijom i budemo lider u uslugama interneta i televizije već i da uđemo u utakmicu sa digitalnim servisima velikih kompanija – istakao je Lučić u intervjuu za Blic.
Izvor: Tanjug
Pogledaj vesti o: Telekom Srbija
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
"Telekom" želi milion na mreži
Izvor: Večernje novosti, 08.Jan.2019
Nacionalna telekomunikaciona kuća kupila još dva kablovska operatera i pregovara sa još pet manjih. Razvojna strategija za povećanje broja internet i televizijskih korisnika KOMPANIJA "Telekom Srbija" kupila je još dva kabvlovska operatera, "Radijus vektor" i AVcom, a u toku...