
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Jun.2021, 17:46
Cannes Lions 2021: Poznati dobitnici nagrada u još šest kategorija
Na Međunarodnom festivalu kreativnosti, Cannes Lions, proglašeni dobitnici nagrada i u kategorijama Digital Craft, Film Craft, Industry Craft, Entertainment, Entertainment Lions for Music i Entertainment Lions for Sport
Grand Prix u kategoriji Digital Craft je osvojila kompanija Epic Games, Inc. Cary za projekat „Astronomical“
U kategoriji Film Craft Grand Prix je pripao produkcijskoj kući Chelsea Pictures Los Angeles i brendu Libresse >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << za kampanju „#wombpainstories“
Dove i Ogilvi London su osvojili Industry Craft Grand Prix za seriju outdoor radova pod nazivom „Patricia“, „Amanda“, „Parick“ u okviru kampanje „Courage is Beautiful“
Agencija Dentsu Mcgarry Bowen Taipei City i kompanija Sinyi Realty za projekat „In Love WE Trust“; 72andSunny Los Angeles i Tinder za projekat „Swipe Night“ – Entertainment Grand Prix
Columbia i Prettybird Culver City za projekat „Lil Nas X – Old Town Road (Official Movie) Ft. Billy Ray Cyrus“; Mercado Livre i Gut Agency Sao Paulo za projekat „Feed Parade“ – Grand Prox nagrade za Entertainment Lions for Music
Asics i Edelman London za projekat „Eternal Run“; House Of Lapland i Africa DDB São Paulo za projekat „Salla 2032“ – Entertainment Lions for Sport Grand Prix
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
Kampanja Studija Tumpić/Prenc i aMORE odabrana za izložbu u sklopu prestižnog festivala Cannes Lions
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Jun.2021
U izboru društveno odgovornih projekata Great Ads for Good je već nagrađeni vizual koji upozorava na patnje morskog sveta..Nakon European Green Awards, Studio Tumpić/Prenc dobio je još jedno priznanje za kampanju u sklopu projekta aMORE festival moru i EKO LAB. Međunarodna neprofitna organizacija...