Kampanja Studija Tumpić/Prenc i aMORE odabrana za izložbu u sklopu prestižnog festivala Cannes Lions

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Jun.2021, 18:51

Kampanja Studija Tumpić/Prenc i aMORE odabrana za izložbu u sklopu prestižnog festivala Cannes Lions

U izboru društveno odgovornih projekata Great Ads for Good je već nagrađeni vizual koji upozorava na patnje morskog sveta

Nakon European Green Awards, Studio Tumpić/Prenc dobio je još jedno priznanje za kampanju u sklopu projekta aMORE festival moru i EKO LAB. Međunarodna neprofitna organizacija ACT Responsible uvrstila je vizual rovinjskog studija u izložbu Great Ads for Good u sklopu najuglednijeg međunarodnog festivala kreativnosti Cannes Lions. Ova izložba uključuje najbolje >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << svetske radove isključivo u oblasti društveno odgovornih projekata nevladinih i dobrotvornih organizacija te kompanija, i to u oblastima solidarnosti, ljudskih prava, obrazovanja i životne sredine.

Od 1500 ocenjivanih kampanja izabrani su radovi 67 agencija iz 29 zemalja, među kojima i radovi velikih međunarodnih agencija. U kategoriji zaštita životne sredine našao se i rad Studija Tumpić/Prenc, već nagrađeni vizual koji predstavlja kita kao simbol patnje morskog sveta uzrokovane zagađenjem plastikom. Poslednjih godina u medijima smo imali prilike da vidimo snimke nasukanih, uginulih kitova s više desetina kilograma plastike u svojim utrobama, a kit na vizualu simbolično kroz otvor za disanje osim vlažnog vazduha izdiše i komadiće plastičnog otpada.

Upravo problematika okeana u fokusu je ovogodišnje izložbe, bilo da je reč o zagađenju plastikom, prekomernom lovu ili zaštiti morskog sveta. Pandemija je dala novu dimenziju zagađenju mora zbog bacanja otpada kao što su maske i plastične rukavice, a tome treba dodati i postojeći problem mikroplastike.

Izložba se održava u saradnji s festivalom Cannes Lions, najvećim svetskim oglašivačkim forumom AdForum i TV kućom Euronews. Svi nominovani radovi dobijaju veliku međunarodnu vidljivost kroz dodatne izložbe i publikacije partnera, medijski prostor te takmičenje Care Awards o čijem pobedniku odlučuju članovi Evropskog parlamenta. Izložba u sklopu festivala Cannes Lions održava se zbog pandemije online. Takmičarskog je karaktera, a o dobitnicima odlučuje publika.

Glasanje je moguće do 30. juna putem sledećeg linka: bit.ly/3iZx3o5

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.