Izvor: Advertiser-Serbia.com, 16.Jul.2025, 07:42

MINJA STOJANOV, EyeSee: „Cilj modula Istraživanje i analitika u okviru predstojeće AcademIAA je da istaknemo značaj data-driven odluka na celokupno poslovanje i proces donošenja odluka“

———————————————————-
Međunarodno udruženje za marketinške komunikacije (IAA Serbia) organizuje jubilaran 10. po redu AcademIAA program, sa dobro poznatim modulima – Kreativa, Mediji, Istraživanje i analitika, Digital i Biznis. Svaki od modula koordiniraju stručnjaci iz relevantnih oblasti koji iza sebe imaju zavidno iskustvo i izuzetne rezultate.
Od ove godine, AcademIAA se organizuje petkom od 14h do 18h, u periodu od 12. septembra do 11. decembra u prostoru trening centra kompanije Doing.
Podsećamo da je program namenjen mladim profesionalcima sa najviše 5 godina iskustva u struci, a preporučuje se i studentima, mladim preduzetnicima, ali pre svega onima koji
...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.