[CANNES LIONS 2021] DEJAN SPIRKOSKI, Saatchi & Saatchi Skopje: „Agencije će na predstojećem Cannes Lions moći da vide kuda ide advertajzing svet“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 19.Jun.2021, 14:35

[CANNES LIONS 2021] DEJAN SPIRKOSKI, Saatchi & Saatchi Skopje: „Agencije će na predstojećem Cannes Lions moći da vide kuda ide advertajzing svet“

I ove godine smo razgovarali sa kreativcima vodećih advertajzing agencija o učešću na predstojećem Cannes Lions Festivalu, o ovogodišnjim favoritima i o drugim bitnim pitanjima. Ovoga puta čast je pripala Dejanu Spirkoskom, Creative Director-u agencije Saatchi & Saatchi Skopje…Razgovor vodio Nenad Danilović

Da li je vaša agencija prijavila svoje radove za ovogodišnji Cannes Lions festival?

– Ove godine smo preskočili Kan, nadamo se da će sledeća biti >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << plodnija 😊

Imate li svoje favorite među kampanjama posmatrano na svetskom nivou? Ako imate, navedite te kampanje i dajte svoje obrazloženje zašto u tim kampanjama vidite posebnu vrednost.

– Moji su favoriti dve kampanje Burger King-a, prva je Moldy Whopper, a druga Stevenage Challenge.

Pre svega jer su kampanje koje bi svako mogao uraditi, kampanje bazirane na dobroj ideji, za čiju realizaciju nisu potrebni veliki budžeti, nisu prekomplicirani, jednostavno treba da ti padne na pamet. Dobra ideja nikad ne umire.

Da li ste registrovali neke promene u organizaciji ovogodišnjeg Cannes Lions festivala? Kako ocenjujete te promene? Šta vam vaša intuicija govori, da li će biti povećano prisustvo agencija iz celog sveta sa svojim radovima na predstojećem festivalu? Da li očekujete bolju ili lošiju ponudu radova agencija, u kvalitativnom smislu?

– S obzirom na činjenicu da će ove godine po prvi put Cannes Lions biti fully digital, smatramo da će to omogućiti većem broju agencija i zaposlenih da prisustvuju festivalu.

Samim tim biće u mogućnosti da osete advertajzing ludilo koje vlada tih 5 dana. Ujedno videće kuda ide advertajzing svet, ali pre svega moći će da se inspirišu i motivišu, pa možda i sledeće godine budu deo festivala sa osvojenim nagradama.

Autor: Nenad Danilović

Izvor: Advertiser Serbia

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

[CANNES LIONS 2021] DANIEL VUKOVIĆ, McCann Zagreb: „Očekujem puno kontekstualiziranih projekata nastalih kao reakcija na svjetsku zdravstvenu krizu“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 20.Jun.2021, 09:53

I ove godine smo razgovarali sa kreativcima vodećih advertajzing agencija o učešću na predstojećem Cannes Lions Festivalu, o ovogodišnjim favoritima i o drugim bitnim pitanjima. Ovoga puta čast je pripala Danielu Vukoviću, Chief Creative Director-u agencije McCann Zagreb…Razgovor vodio Nenad...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.