BBDO Zagreb agencija godine IdejeX i osvajač Grand Prix-a, a Franck i Zagrebačka pivovara najbolji oglašivači IdejeX

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 03.Apr.2022, 13:12

BBDO Zagreb agencija godine IdejeX i osvajač Grand Prix-a, a Franck i Zagrebačka pivovara najbolji oglašivači IdejeX

Na Danima komunikacija u Rovinju dodeljuju se nagrade hrvatske komunikacijske industrije, a trećeg dana festivala su dodeljene statue IdejeX za najkreativnija komunikacijska ostvarenja!

Pobednici IdejeX, nacionalnog takmičenja u kreativnosti na kojem se već 12 godina uspešno takmiče agencije sa svojim kreativnim idejama, proglašeni su u glavnoj dvorani Dana komunikacija. Grand Prix ove godine su osvojili BBDO Zagreb i Zagrebačka pivovara za projekat Domoljubna Žuja. >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Titula agencije godine IdejeX pripala je agenciji BBDO Zagreb, a oglašivačima godine proglašeni su Franck i Zagrebačka pivovara – s jednakim brojem bodova.

IdejaX 2022 oglasivač godine Franck

IdejaX 2022 oglasivač godine Zagrebacka pivovara

Među najbolje agencije IdejeX plasirali su se uz BBDO Zagreb redom i Bruketa&Žinić&Grey, Señor, ZOO agencija i Imago Ogilvy.

Na IdejiX već se godinama uspešno takmiče kako velike tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima za koje mogu osvojiti zlatna, srebrna i bronzana priznanja, a ove godine istakli su se sledeći projekti.

U grupi kategorija Best on Market dobitnici zlatne IdejeX su:

Zagrebačka pivovara i BBDO Zagreb za projekat Domoljubna Žuja u kategorijama Alkoholna pića i Društvena odgovornost

Franck i Imago Ogilvy za projekat Franck Beestro u kategoriji Bezalkoholna pića

JGL – JADRAN GALENSKI LABORATORIJ i UTORAK s projektom ŠTA TO STAVLJAŠ U NOS u kategoriji Zdravlje i farmacija

IKEA SEE i BBDO Zagreb s projektom 4 ZIDA u kategoriji Kućanstvo

Franck i Imago Ogilvy s projektom Franck Beestro u kategoriji Društvena odgovornost.

Zlatno priznanje nagrade X u grupi Best of Ad-Making osvojili su:

Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey s projektom Brigometar u kategoriji Digital

Donna Vekić i Bruketa&Žinić&Grey za projekat DNNA u kategoriji Dizajn

Konzum i ZOO agencija s projektom Najljepši Božić je kad smo zajedno u kategoriji Film.

Zlatni u grupi su Best Branding & Rebranding sledeći projekti:

Donna Vekić i Bruketa&Žinić&Grey s projektom DNNA kategoriji Branding

Modulee i Señor za projekat Modulee u kategoriji Branding.

U grupi kategorija Best on Market dobitnici su srebrnih nagrada IdejaX:

Heineken Hrvatska i Bruketa&Žinić&Grey s projektom Karlovačko VAR u kategoriji Alkoholna pića

Hrvatski Telekom i Señor za projekat Ljudski je uspoređivati u kategoriji Telekomunikacijske usluge

Raiffeisenbank Hrvatska i McCann Zagreb s projektom Dan neovisnosti u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge

Konzum i ZOO agencija s projektom Najljepši Božić je kad smo zajedno u kategoriji Maloprodaja

Violeta i Šanavala za projekat Issue Indicating Tissue u kategoriji Kućanstvo

Turistička zajednica grada Zagreba i Šanavala s projektom Art&Grad u kategoriji Turizam, kultura i slobodno vrijeme

Centar za edukaciju, savjetovanje i istraživanje (CESI) i Señor s projektom Nije u redu u uredu u kategoriji Društvena odgovornost

IKEA SEE i BBDO Zagreb s projektom 4 ZIDA u kategoriji Društvena odgovornost.

Srebrnu nagradu u Best of Ad-Making skupini kategorija osvojili su:

Ćurin – obrt za poljoprivredu i trgovinu i Design Bureau Izvorka Jurić s projektom Fjori Fôra bio začini u kategoriji Dizajn

Poluotok i Señor za projekat Poluotok u kategoriji Dizajn

Erste banka i BBDO Zagreb s projektom BELIEVER u kategoriji Film

Konzum i ZOO agencija s projektom Jedna manje u kategoriji Film

Atlantic Grupa i BBDO Zagreb s projektom Totalno zobeno u kategoriji Film.

Srebro u grupi su Best Branding & Rebranding osvojili su:

Turistička zajednica grada Zagreba i Šanavala s projektom Artupunktura u kategoriji Branding

Poluotok i Señor za projekat Poluotok u kategoriji Branding

• MinusMinus Agency s projektom MinusMinus Agency u kategoriji Rebranding.

Dobitnici su bronzanih nagrada u grupi Best on Market:

KRAŠ i UTORAK s projektom KAKVI KOLAČIĆI, TAKVA KAMPANJA u kategoriji Hrana

Franck i Señor s projektom Za one koji znaju uživati u kategoriji Bezalkoholna pića

Raiffeisenbank Hrvatska i McCann Zagreb s projektom Offline neugodnosti u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge

Teatar EXIT i Bruketa&Žinić&Grey s projektom ShakesPCR u kategoriji Turizam, kultura i slobodno vrijeme

Iskorak i ZOO agencija s projektom Oqueer u kategoriji Društvena odgovornost

Saponia i Bruketa&Žinić&Grey za projekat Faks Helizim pere sve osim prljavih riječi u kategoriji Društvena odgovornost.

Bronzanu nagradu IdejaX u grupi Best of Ad-Making osvojili su:

Violeta i Šanavala za projekat Issue Indicating Tissue u kategoriji Dizajn

MinusMinus Agency s projektom MinusMinus Agency u kategoriji Dizajn

ZDL arhitekti i Design Bureau Izvorka Jurić za projekat ZDL 3D deplijan u kategoriji Dizajn

Pevex i BBDO Zagreb s projektom Jedino bez čega ne možemo u kategoriji Film

IKEA SEE i BBDO Zagreb s projektom PUPPY LOVE u kategoriji Film

Franck i PINK MOON s projektom Baš kao život u kategoriji Film.

U grupi Best Branding & Rebranding bronzu su osvojili ovi projekti:

Atlantic Grupa i BBDO Zagreb s projektom Totalno zobeno u kategoriji Branding

Kaštil Slanica restoran i Design Bureau Izvorka Jurić s projektom Kaštil Slanica rebrending u kategoriji Rebranding.

Dodeljena su i posebna priznanja izvanrednim pojedincima koji su prema odluci žirija izabrani kao najbolji u svom umeću u protekloj godini među projektima prijavljenima na IdejuX! Animatorom godine IdejeX 2022 je proglašen Jurica Koletić (projekt Show&Tell); ilustrator godine IdejeX 2022 je Damir Mazinjanin (projekat Poluotok); redatelj godine IdejeX 2022 je Đorđe Jovanović (projekat Najljepši Božić je kad smo zajedno), a titulu direktora fotografije godine IdejeX 2022 nosi Lazar Bogdanović (projekat FOREO Imagination product launch – Image).

Ivana Krmpotić i Ana Marija Tomašič, agencija 404, dobitnice nagrade Young Lions 2022

Na svečanoj dodeli su uručene i nagrade mladim talentima industrije. Ivana Krmpotić i Ana Marija Tomašić iz agencije 404 projektom Daruj toplinu osvojile su žiri i zaslužile Grand Prix na ovogodišnjem takmičenju Young Lions Croatia powered by E.ON Hrvatska, kojem je i ove godine cilj bio istaći nove hrvatske kreativne snage, a pritom ukazati i na važnost suzbijanja energetskoga siromaštva. Mlade lavice će se okušati na globalnom online takmičenju Cannes Young Lions, i otputovati u Kan na svetski festival kreativnosti.

Izvrsno raspoloženje komunikacijske zajednice na dugoočekivanim Danima komunikacija uveličalo je proslavu najboljih ideja te mladih talenata komunikacijske industrije te istaknutih agencija, oglašivača i pojedinaca.

Više informacija o festivalu potražite na www.danikomunikacija.com.

Foto: Emica Elveđi

***

O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih nacionalnih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu svetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia deo svetske mreže IAB Global Network.


Više o HURA-i saznajte na www.hura.hr, Facebook i LinkedIn stranicama

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Delovanjem unutar Hrvatske udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažovane u rastu interaktivnog marketinga i insistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizovane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i networkViše informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.