Izvor: Beta, 14.Nov.2009, 14:05   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Predizborni spotovi od dve sekunde

SANTJAGO, 14. novembra 2009. (Beta-AFP) - Čileanska televizija počela je da emituje predizborne poruke kandidata na predstojećim predsedničkim i parlamentarnim izborima, a nekima od njih pripao je težak zadatak da privuku birače spotovima od dve sekunde.

"Zovem se Tomas i najvažnije u mojoj kampanji je ...", uspeo je da izgovori nezavisni poslanički kandidat Tomas Dijas Idalgo.

Plaćene predizborne video poruke zabranjene su u Čileu, a televizijski kanali moraju da, mesec dana do izbora, svakodnevno rezervišu 40 minuta za besplatne predizborne poruke. Četiri predsednička kandidata dobijaju najviše vremena predvidjenog zakonom, pošto dele 20 minuta, dok ostalih hiljadu poslaničkih kandidata moraju da se snadju i podele prostalih 20 minuta.


Pogledaj vesti o: Predsednički izbori

Nastavak na Beta...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Beta. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Beta. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.