Izvor: B92, 17.Sep.2007, 12:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Žalbe na rad službi u Vojvodini

Novi Sad -- Vojvođani se najviše žale na rad službi i institucija, saopštila je danas Kancelarija vojvođanskog ombudsmana.

Vojvođani najviše primedbi imaju na dužinu postupaka u službama i institucijama i nepostupanje pojedinih organa što ih sprečava u ostvarivanju zakonskih prava. Kako se navodi, u periodu od 3. do 16. septembra 2007. godine pokrajinski ombudsman Petar Teofilović posetio je sedam mesta u Vojvodini.

U tim mestima su se građani najviše >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << žalili na dugotrajnost postupaka prilikom legalizacije objekata, kao i ostvarivanja prava iz zdravstvene, socijalne i penzijsko-invalidske zaštite.

"Građani su se posebno žalili na nepostupanje nadležnih inspekcijskih organa, naročito komunalne i građevinske inspekcije, dok su se primedbe i predstavke na rad policije najvećim delom odnosile na dugotrajnost postupka za dobijanje državljanstva", navodi se u saopštenju.

Pokrajinski ombudsman sa saradnicima posetio je Novu Crnju, Kanjižu, Martonoš, Žitište, Aradac, Bačku Topolu i Tavankut, a kako je najavljeno, tokom septembra posetiće i Mali Iđoš, Sečanj, Sentu, Bač, Bečej i Beočin.

Tom prilikom će primati predstavke građana, razgovarati sa njima o problemima u vezi sa radom lokalne samouprave, a građani će se moći detaljnije da se informišu o radu, nadležnostima i aktivnostima pokrajinskog ombudsmana, navodi se u saopštenju.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.