Transparentnost: Uvesti red u političko oglašavanje

Izvor: EurActiv Srbija, 05.Feb.2015, 14:41   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Transparentnost: Uvesti red u političko oglašavanje

Donošenje zakona o oglašavanju je prilika da se uredi oglašavanje državnih organa i političkih stranaka, ili da se bar povede rasprava o spornim pitanjima i utvrdi način na koji će se ona regulisati. Osmomartovske čestitke stranaka, isticanje rezultata vlasti u besplatnim opštinskim glasilima tokom kampanja i zakup medijskog prostora uz posredničke agencije samo su neke od praksi koje bi trebalo jasnije definisati ili ograničiti zakonom. To medjutim nije učinjeno sadašnjim nacrtom Zakona o oglašavanju, procenila je 4. februara organizacija Transparentnost Srbija, i objavila niz predloga za unapredjenje tog teksta.
Opširnije...

Nastavak na EurActiv Srbija...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta EurActiv Srbija. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta EurActiv Srbija. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.