Smena iz marketinških razloga

Izvor: Akter, 07.Dec.2015, 21:16   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Smena iz marketinških razloga

Demokratska stranka Srbije pozdravlja odluku predsednika Vlade da Bratislav Gašić ne može da ostane ministar posle trsteničkog skandala, bez obzira što je, kako se ističe, ona motivisana podizanjem sopstvenog rejtinga

Retorika kojom je propraćeno obznanjivanje te odluke, isticanje da je Gašić izvanredan i sposoban ministar, da je predsedniku Vlade najbolji i najiskreniji prijatelj i

sramotno, prizemno uvlačenje sopstvene ćerke u obrazloženje razloga smene >> Pročitaj celu vest na sajtu Akter << ministra odbrane, dokazuje beskrupuloznost predsednika Vlade, navodi se u saopštenju DSS.

DSS smatra da je odlazak ministra Gašića, bilo ostavkom ili razrešenjem, više nego opravdan, ali i da je bilo veoma mnogo razloga da on bude raniji.

Isto tako, ističe se u saopštenju, postoje ozbiljni razlozi za smenu mnogih neuspešnih, u korupciju umešanih i kompromitovanih ministara Vlade: Zorane Mihajlović, Kori

Udovički, Snežane Bogosavljević Bošković, Nebojše Stefanovića, Srđana Verbića, Zlatibora Lončara, Ivana Tasovca, Aleksandra Vulina...

Očigledno je da njihov ostanak u Vladi ne zavisi od rezultata njihovog rada, već isključivo od procene predsednika Vlade da li će njihovo „žrtvovanje“ da mu obezbedi dobar marketinški efekat, kao što je to slučaj sa smenjivanjem ministra Gašića, stoji u saopštenju.

Nastavak na Akter...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Akter. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Akter. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.