Priča o tajkunima se potencira zbog marketinga

Izvor: Danas, 28.Jun.2011, 20:08   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Priča o tajkunima se potencira zbog marketinga

Pitanje tajkuna u Srbiji stavlja se u prvi plan čisto iz nečijih marketinških razloga. Svaki čovek, bogat ili siromašan, podleže zakonima ove države. Svako, bez obzira na svoje imovno stanje, biće kažnjen ukoliko krši zakon. Svoje nadležnosti ima i poreske policije i postoje sistemi provere da li je neko stekao imovinu legalno ili nelegalno. Svaka drugačija priča je samo marketing.

Nastavak na Danas...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Dačić: Priča o tajkunima je marketing

Izvor: S media, 28.Jun.2011

Tajkuni se u poslednje vreme u Srbiji najčešće spominju zbog marketinših razloga, navodi ministar Ivica Dačić. U interesu je Srbije da privatizacije budu ispitane kako bi se došlo do pravog rešenja. ..Pitanje tajkuna u Srbiji stavlja se u prvi plan čisto iz nečijih marketinških razloga. Svaki...

Nastavak na S media...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Danas. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Danas. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.