Izvor: Danas, 28.Jun.2011, 20:08 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Priča o tajkunima se potencira zbog marketinga
Pitanje tajkuna u Srbiji stavlja se u prvi plan čisto iz nečijih marketinških razloga. Svaki čovek, bogat ili siromašan, podleže zakonima ove države. Svako, bez obzira na svoje imovno stanje, biće kažnjen ukoliko krši zakon. Svoje nadležnosti ima i poreske policije i postoje sistemi provere da li je neko stekao imovinu legalno ili nelegalno. Svaka drugačija priča je samo marketing.
Dačić: Priča o tajkunima je marketing
Izvor: S media, 28.Jun.2011
Tajkuni se u poslednje vreme u Srbiji najčešće spominju zbog marketinših razloga, navodi ministar Ivica Dačić. U interesu je Srbije da privatizacije budu ispitane kako bi se došlo do pravog rešenja. ..Pitanje tajkuna u Srbiji stavlja se u prvi plan čisto iz nečijih marketinških razloga. Svaki...