Političke stranke se uveliko pripremaju za izbore

Izvor: Glas javnosti, 25.Jul.2011, 07:01   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Političke stranke se uveliko pripremaju za izbore

BEOGRAD - Političke stranke uveliko se pripremaju za predstojeće izbore i najavljuju da će aktivnosti intenzivirati na jesen kada će završavati organizacione pripreme i izaći na teren - među građane i na medijsku scenu.

Stranke su mahom spremne za izbore u organizacionom smislu, ali još nisu donele odluke o sloganima, bilbordima i drugim tehničkim detaljima.

Tako, u Socijalističkoj partiji Srbije kažu da su kao velika i stranka sa jakom infrastrukturom za izbore >> Pročitaj celu vest na sajtu Glas javnosti << uvek spremni, dok druge partije ističu da su završile unutarstranačke izbore i organizaciona pitanja.

Neke partije na političkoj sceni Srbije koristiće i usluge specijalizovanih agencija u kampanji, a u LDP-u će se, kako tvrde, osloniti najvećim delom na svoje snage i kreativne timove.

Socijalista Dejan Backović rekao da je u SPS sa Danom partije - 17. jula završen unutarstranački izborni ciklus, a stranka je uvek spremna za izbore.

"Nema tu nekih posebnih priprema, mi smo velika i dobro organizovana stranka sa jakom infrastrukturom i širokom mrežom i uvek smo spremni za izbore", istakao je Backović.

On je dodao da će oko tehničkih detalja, vezanih za kampanju, biti sastanaka na odborima i najvišim organima stranke gde će doći do dogovora o onome šta je najbitnije za kampanju, kao i o detaljima koji se tiču marketinških kampanja, bilborda, propagandnog materijala...

Backović je kazao i da je sada vreme godišnjih odmora, tako da bi na jesen moglo da se uđe u ozbiljne pripreme na svim nivoima i da će stranački organi napraviti plan i predizborni program.

Prema rečima Milovana Miloševića iz Demokratske stranke Srbije, ta partija je u poslednje tri godine dosta uradila na unutrašnjoj organizaciji i podmlađivanju na svim nivoima.

Milošević je naveo da je DSS prvi put "daleko pre vremena" krenula da se priprema za predstojeće izbore i istakao da je usvojen plan i program aktivnosti, koji je predstavljen na Glavnom odboru.

"Prvi put će biti novina u odgovornosti svih koji rade na terenu - i preuzimaće se odgovornost za rezultate i vođenje kampanje", rekao je on i dodao da su počele edukacije u svim odborima i formirana većina izbornih štabova.

Celokupna strategija je ranije vođenja preko medisjkih agencija, a sada se, napomenuo je on, DS S odlučila da organizacioni deo aposlutno sama obavi.

"Što se tiče krovne kapmanje gde će učestvovati predsednik sa prvim političkim promoterima stranke, verujem da ćemo od slogana do medijske logistike verovatno koristiti stručnjake iz te oblasti", rekao je Milošević.

Da će izborna kampanja verovatno "lagano krenuti u septembru", smatra i Aleksandar Jugović iz SPO-a, koji je ukazao da partije na raznorazne načine već vrše pripremu terena da bi zauzele što bolju poziciju.

Jugović je ocenio da je u tehničkom pogledu veoma bitna svakodnevna komunikacija sa odborima i tehnička priprema sa svim lokalnim odborima, pošto će kampanja podrazumevati veliki broj pređenih kilometara i obilazak svih mesta u Srbiji.

Na treninzima, koji se organizuju u saradnji sa nevladinim organizacijama, obučavaju se ljudi na terenu o načinu sakupljanja sigurnih glasova, promocije programa stranke i motivacije birača da glasaju za SPO , rekao je Jugović.

SPO još nije formirao izborni štab, koji će prema potrebama doneti odluke o konkretnim stvarima u kampanji - medijskim nastupima, bilbordima, marketinškom materijalu...

Operativne pripreme za kampanju LDP je pokrenula u novembru 2010. godine kada su formirani Centralni izborni štab i niz štabova širom zemlje, pošto se stranka paralelno priprema i za parlamentarne i lokalne i pokrajinske izbore, rekao je funkcioner te stranke Bojan Đurić.

On je naveo da su izborni timovi i štabovi već nekoliko puta obišli čitavu Srbiju i prešli više od 400.000 kilometara u pripremama za kampanju, a rađeno je i sa lokalnim odborima i na edukaciji o novim zakonskim rešenjima, načinima pravljenja liste, komunikaciji sa biračima...

Pre desetak dana je, prema njegovim rečima, formiran i Biro LDP-a koji će imati posebna zaduženja u pripremi kampanje i u političkom i operativnom delu.

"LDP je početkom leta završila sve operativne pripreme i od septembra će biti mnogo više na terenu i praktično u pravoj kampanji bez obzira na to kada će izbori biti raspisani", dodao je Đurić.

On je rekao da će LDP u svakom slučaju, kada budu raspisani izbori, koristiti sve metode komunikacije - TV nastupe, bilborde...i istakao da stranka nikada do sada nije kampanju vodila na način da za nju angažuje specijalizovanu agenciju.

Osnovna kreativna rešenja i planiranje svih oblika kampanje potiču iz same stranke, a eventualno će za izradu nekih tehničkih rešenja biti angažovani posebni stručnjaci, kazao je Đurić.

Nastavak na Glas javnosti...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Glas javnosti. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Glas javnosti. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.