
Izvor: N1 televizija, 22.Jan.2018, 20:25 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Kampanja za Beograd - optužbe, uvrede i neprikladan rečnik
Koliko će se u nastavku kampanje uopšte govoriti o Beogradu? Stiče se utisak da će ključne poruke biti optužbe, uvrede i upotreba prizemnog rečnika. Na meti medija bliskih vlasti, opozicioni lideri nalaze se gotovo svakodnevno, ali ni oni ne ostaju dužni, uglavnom putem društvenih mreža.
Izvor: N1
Kampanja ispod pojasa - tako bar za sada izgleda bitka za Beograd. Vlast "udara" preko bliskih joj medija one koji su se, kako kaže sagovornik N1, drznuli da se kandiduju >> Pročitaj celu vest na sajtu N1 televizija << van svenarodnog fronta koji se zove Srpska napredna stranka. Tako nešto, kaže Cvjetin Milivojević, vlast nije radila ni 90-ih.
"I u vreme Miloševića je bilo diskvalifikacije političkih protivnika, ali ova vrsta intenziteta, ova vrsta vokabulara, brzometne rafalne paljbe po svemu što ne misli isto je zaista neviđena", smatra politički analitičar Cvjetin Milivojević.
U takvim medijskim uslovima, smatra Milivojević, opozicija je trebalo da bojkutuje izbore, dok se ne obezbede fer izborni uslovi. Sada, konstatuje, prave račun bez krčmara. Vlastima daju legitimitet, istovremeno se iscrpljujući ko će s kim u koaliciju.
"Oni čak slave neke male pobede između sebe, eto uspeli smo da formiramo listu, imamo dovoljan broj potpisa, mi ćemo za razliku od druge izborne liste napraviti uspeh, pa se primaju i na te rezultate istraživanja javnog mnjenja koja nekim opozicionim kandidatima daju manje ili više šanse... To je kao da ste deci bacili igračku, dok bi zapravo trebalo da uče i spremaju se za školu", kaže Milivojević.
Opozicioni lideri uzvraćaju u medijima u kojima imaju prostora i na društvenim mrežama. Ali, u međusobnom medijskom sukobu dva svađalačka tabora, opozicija izvlači deblji kraj, jer vlast je vlast, kaže politički analitičar Dragomir Anđelković. Njen program je, tvrdi, ono što svakodnedno radi, opozicija ga nema.
"Ljudi koji nisu ostrašćeni, koji gledaju sa strane, ostrašćenom retorikom samo se odbijaju. Čak i ako vas neko napada, ako želite da pridobijete one koji nisu involvirani upolitički proces i posmatraju sa strane, onda morate da im ponudite nešto racionalno i to s osmehom na licu, a ne da delujete kao deo svađalačkog tabora, navodi politički analitičar Dragomir Anđelković.
Sagovornik N1 veruje da je opoziciji potreban novi projekat, kao što je naprednjacima, podseća Anđelković, uoči dolaska na vlast bio Beograd na vodi.
Milivojević: Vlast udara preko bliskih medija
Izvor: N1 televizija, 22.Jan.2018
Koliko će se u nastavku kampanje uopšte govoriti o Beogradu? Stiče se utisak da će ključne poruke biti optužbe, uvrede i upotreba prizemnog rečnika. Na meti medija bliskih vlasti, opozicioni lideri nalaze se gotovo svakodnevno, ali ni oni ne ostaju dužni, uglavnom putem društvenih mreža...Izvor:...