Internet za osnovce mogućnost za učenje, ali i opasnost

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 20.Apr.2017, 18:16   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Internet za osnovce mogućnost za učenje, ali i opasnost

Podizanje digitalnih kompetencija kod mladih je prioritet Ministarstva trgovine, rekla je danas državna sekretarka tog ministarstva Tatjana Matić prilikom gostovanja kampanje IT karavan 02 u Nišu.

Kako je saopšteno iz Ministarstva trgovine, Matić se obratila učenicima osnovnih škola Stefan Nemanja i Učitelj Tasa podsećajući da je grad Niš sa svojim Elektronskim fakultetom značajan tehnološki centar Srbije.

"Koristite internet za učenje i za lični razvoj. >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << Potrebno je da budete svesni i opasnosti koje nose nove tehnologije, ali i prednosti, jer vam one mogu pomoći da prevaziđete razdaljine koje postoje između vas i vaših vršnjaka u celom svetu", rekla je Matić.

Ona je predstavnicima škola uručila edukativne setove robota, a nakon toga za učenike je održana radionica programiranja robotike u tehnološkom centru "Deli prostor za kreativno delovanje".

Za učenike je u bioskopu "Kupina" izvedena i interaktivna prezentacija o bezbednom korišćenju novih tehnologija.

Ove godine partneri na projektu su Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, Ministarstvo unutrašnjih poslova, organizacija Save the Children za severozapadni Balkan i kompanija Majkrosoft.

Direktor Sektora za korisnike iz javnog i komercijalnog segmenta, Majkrosoft Srbija i Crna Gora, Nikola Orlić rekao je da ova kompanija drugu godinu za redom podržava IT karavan.

"Ovo je manifestacija koja podstiče pravilnu upotrebu savremenih tehnologija i interneta u obrazovanju i svakodnevnom životu dece. U Majkrosoftu verujemo da su digitalna pismenost i informacione tehnologije neophodne za razvoj i budućnost dece i ovog društva, i da treba da budu dostupne svima", rekao je Orlić.

IT karavan je edukativna kampanja za razvoj informacionog društva, koju Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija sprovodi od 12. aprila do 25. maja u gradovima: Novi Pazar, Pirot, Niš, Zaječar, Kraljevo, Užice, Čačak, Valjevo, Kragujevac, Subotica, Novi Sad, Pančevo i Sombor.

Ova kampanja sprovedena je i 2016. godine u 15 gradova u Srbiji za oko 5000 osnovaca.

U Nišu se kampanja realizuje na dve lokacije, na otvorenom prostoru u centru grada, gde se predstavljaju programi razvoja informacionog društva namenjeni celokupnom građanstvu, i u osnovnim školama, kulturnim centrima i drugim institucijama, sa interaktivnim prezentacijama za učenike.

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.