Izvor: Blic, 17.Jul.2019, 16:13 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Lavovski za orlove Pokrenuta kampanja za očuvanje simbola Srbije - orla krstaša
Lav pivo, najpopularniji domaći brend kompanije Carlsberg Srbija, u saradnji sa Ministarstvom zaštite životne sredine i Društvom za zaštitu i proučavanje ptica Srbije, pokrenulo je kampanju “Lavovski za orlove”, koja ima za cilj obnavljanje brojnosti orla krstaša u Srbiji.
Povezane vesti
Kampanja za očuvanje orla krstaša, simbola Srbije
Izvor: VOA, 18.Jul.2019, 12:27
U Srbiji žive samo dva orla krstaša, koji su zaštićena vrsta ptica i trenutno su na rubu opstanka, a da njihova staništa bila sačuvana Društvo za zaštitu i proučavanje ptica Srbije, ministarstvo za zaštitu životne sredine i kompanija „Carlsberg Srbija“ pokrenuli su kampanju „Lavovski...
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.